Tackar för tipset (ida t)
Småbarn
  1. lilltjejens mamma
    #1

    Tackar för tipset (ida t)

    idag kom mitt brev jag beställde fråm 11 små troll med två djurtröjor..
    de var kanonfina så jag ska beställa ett par till eftersom jag velade mellan olika
    tackar för tipset som jag hittat här på sidan!!
  2. 1
    Tackar för tipset (ida t) idag kom mitt brev jag beställde fråm 11 små troll med två djurtröjor..
    de var kanonfina så jag ska beställa ett par till eftersom jag velade mellan olika
    tackar för tipset som jag hittat här på sidan!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Härligt!

    Vilka färger köpte du & vilka ska du komplettera med? Visst är de fina!?
  4. 2
    Härligt! Vilka färger köpte du & vilka ska du komplettera med? Visst är de fina!?
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Gjorde samma

    När mitt första paket kom från elva små troll med idaT kläderna blev jag överförtjust och beställde ett till samma dag.*s*

    Imorgon kommer ett till snart har vi hela tröj/body kollerktionen här hemma, mend et är ju så underbara tröjor så det går ju inte att låta bli!

    Kul att du blev nöjd!
  6. 3
    Gjorde samma När mitt första paket kom från elva små troll med idaT kläderna blev jag överförtjust och beställde ett till samma dag.*s*

    Imorgon kommer ett till snart har vi hela tröj/body kollerktionen här hemma, mend et är ju så underbara tröjor så det går ju inte att låta bli!

    Kul att du blev nöjd!
  7. Karin
    #4

    Och jag

    fick hem IdaT-byxorna idag som jag beställde efter mycket velande. Jättehärlig & mjuk kvalitet!!! Frågan är bara när hon ska kunna ha dem, tog nog i lite på storleken... Hur som - NÖJD! :)
  8. 4
    Och jag fick hem IdaT-byxorna idag som jag beställde efter mycket velande. Jättehärlig & mjuk kvalitet!!! Frågan är bara när hon ska kunna ha dem, tog nog i lite på storleken... Hur som - NÖJD! :)
  9. Mamma m Hailey o W
    #5

    Jag också!!

    Fick tjejans heldräkt idag! Så nöjd, ursnabb leverans och motsvarar helt mina förväntningar. Jättego kvalitet också! Måste nog också beställa mera snart =)
  10. 5
    Jag också!! Fick tjejans heldräkt idag! Så nöjd, ursnabb leverans och motsvarar helt mina förväntningar. Jättego kvalitet också! Måste nog också beställa mera snart =)

Liknande trådar

  1. Tackar för tipset om Renässans Plus!!
    By ulrika gi in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 14:53
  2. Vem gav tipset?
    By Rubina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 12:31
  3. Tackar tackar for min julklapp
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 20:03
  4. AS-tipset!
    By Ziggy in forum Sport
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 09:38
  5. Tackar tackar för alla
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar