Värdering?
Hem & fritid
  1. Undrande
    #1

    Värdering?

    Skall sälja 3 gamla möbler på Blocket och jag har ingen aning om vad de är värda! Inte en susning. Någon som är bra på att värdera möbler? Så jag inte tar ut under/överpris...
  2. 1
    Värdering? Skall sälja 3 gamla möbler på Blocket och jag har ingen aning om vad de är värda! Inte en susning. Någon som är bra på att värdera möbler? Så jag inte tar ut under/överpris...
  3. Camelia
    #2

    Vad är det för möbler?

  4. 2
    Vad är det för möbler?
  5. Undrande
    #3

    \"Vanliga\" antika

    Från 1800-talet, jag kan ju iofs ingenting om möbler. Har ärvt dem.
  6. 3
    \"Vanliga\" antika Från 1800-talet, jag kan ju iofs ingenting om möbler. Har ärvt dem.
  7. Undrande
    #4

    Det är alltså...

    En byrå i okänt träslag med beslag, ett högskåp i \"äpplet\"-stil i ek fast äldre än äpplet-möbler och ett soffbord i någonslags mahognyfanér med lejontassar. Detta kom inte med i förra inlägget, sorry. :P
  8. 4
    Det är alltså... En byrå i okänt träslag med beslag, ett högskåp i \"äpplet\"-stil i ek fast äldre än äpplet-möbler och ett soffbord i någonslags mahognyfanér med lejontassar. Detta kom inte med i förra inlägget, sorry. :P
  9. Camelia
    #5

    Svårt att säga utan

    Att se bild. \"byrå i okänt träslag med beslag\" kan ju vara allt från en Haupt till någon från 1950-talet... ;-)
  10. 5
    Svårt att säga utan Att se bild. \"byrå i okänt träslag med beslag\" kan ju vara allt från en Haupt till någon från 1950-talet... ;-)
  11. Undrande
    #6

    Jo, jag vet! :P

    Försöker ladda upp bilder men servern vill sig inte. :/
  12. 6
    Jo, jag vet! :P Försöker ladda upp bilder men servern vill sig inte. :/
  13. Java
    #7

    Kika på blocket


    Kika på blocket om du ser nå likande möbler så kanske du får nå hum om var du kan lägga dig

    Lycka till!
  14. 7
    Kika på blocket
    Kika på blocket om du ser nå likande möbler så kanske du får nå hum om var du kan lägga dig

    Lycka till!
  15. LInda m. nr. 3
    #8

    \'[email protected]\'

    Skicka ett mail till dem där du bifogar en bild så svarar de om de kan avgöra värdet. Jag har mailat dem om ett par saker och fått jättebra service!
  16. 8
    \'[email protected]\' Skicka ett mail till dem där du bifogar en bild så svarar de om de kan avgöra värdet. Jag har mailat dem om ett par saker och fått jättebra service!

Liknande trådar

  1. Värdering
    By Elle82 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:49
  2. Vad kollas vid värdering?
    By Olssons fru in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 06:54
  3. Värdering
    By tiamia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 16:11
  4. Värdering...
    By Li in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 08:29
  5. Värdering och lån
    By Anonym nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar