Blygdläppar...
Sex & erotik
  1. Pandora
    #1

    Blygdläppar...

    Står mkt i media om den \"nya trenden\" att skönhetsoperera underlivet. Oftast verkar det gälla operation av större inre blygdläppar. Kan förstå det rent medicinskt om det skaver eller så.

    Har även läst att många kvinnor inte känner sig trygga med att visa upp sitt underliv för sin partner. Mannens könsorgan går ju liksom inte att missa och det skäms väl inte många för att visa/titta på?

    Vad jag har svårare att förstå är rent skönhetsmässigt. Varför skulle det vara mindre attraktivt med större inre blygdläppar? Alla är vi ju olika skapta men det gör väl inget? Var har det kommit ifrån?

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
  2. 1
    Blygdläppar... Står mkt i media om den \"nya trenden\" att skönhetsoperera underlivet. Oftast verkar det gälla operation av större inre blygdläppar. Kan förstå det rent medicinskt om det skaver eller så.

    Har även läst att många kvinnor inte känner sig trygga med att visa upp sitt underliv för sin partner. Mannens könsorgan går ju liksom inte att missa och det skäms väl inte många för att visa/titta på?

    Vad jag har svårare att förstå är rent skönhetsmässigt. Varför skulle det vara mindre attraktivt med större inre blygdläppar? Alla är vi ju olika skapta men det gör väl inget? Var har det kommit ifrån?

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Väldigt synd...

    ... att man som kvinna inte kan acceptera att ens utseende på könet är lika individuellt som utseendet på ansiktet. För mig är det helt absurdt att fundera kring att skönhetsopa sig därnere (tighta upp vagina, minska blygdläpparna) el hålla på med \"analblekning\" o dyl. Jag tror aldrig att sådana trender skulle anammas bland killar...
  4. 2
    Väldigt synd... ... att man som kvinna inte kan acceptera att ens utseende på könet är lika individuellt som utseendet på ansiktet. För mig är det helt absurdt att fundera kring att skönhetsopa sig därnere (tighta upp vagina, minska blygdläpparna) el hålla på med \"analblekning\" o dyl. Jag tror aldrig att sådana trender skulle anammas bland killar...
  5. Pandora
    #3

    Precis!

    Redan som mycket små börjar pojkarna dra i sina \"manicker\" och de flesta vuxna ler åt det. De blir vän med sina snoppar tidigt och bra är väl det.

    Små flickor då? När jag var liten skulle flickor inte peta \"där\" eller fråga en massa om \"det\". Hoppas det har ändrats i dag.

    Hemma hos oss är könsorgan något fint som man ska vara stolt och rädd om, både för flickor och pojkar.
  6. 3
    Precis! Redan som mycket små börjar pojkarna dra i sina \"manicker\" och de flesta vuxna ler åt det. De blir vän med sina snoppar tidigt och bra är väl det.

    Små flickor då? När jag var liten skulle flickor inte peta \"där\" eller fråga en massa om \"det\". Hoppas det har ändrats i dag.

    Hemma hos oss är könsorgan något fint som man ska vara stolt och rädd om, både för flickor och pojkar.
  7. cec
    #4

    ces svarar

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    - Jag tycker små blygdläppar är snyggast,, men tycker absolut inte det är fult på nåt sätt om dom hänger. Vet att många killar faktiskt föredrar lite hängläpp.
    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    -MYcket nöjd.
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    - Ja det är det bästa jag vet.
    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
  8. 4
    ces svarar *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    - Jag tycker små blygdläppar är snyggast,, men tycker absolut inte det är fult på nåt sätt om dom hänger. Vet att många killar faktiskt föredrar lite hängläpp.
    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    -MYcket nöjd.
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    - Ja det är det bästa jag vet.
    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
  9. Pandora
    #5

    Pandora svarar själv!

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    Svar: Tycker det är synd med denna utseendefixering.

    *Är ni tjejer nöjde med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    Svar: Mycket nöjd med mina små läppar :0)

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    Svar: Jaaa! Både jag och min man tänder enormt på det!

  10. 5
    Pandora svarar själv! *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    Svar: Tycker det är synd med denna utseendefixering.

    *Är ni tjejer nöjde med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    Svar: Mycket nöjd med mina små läppar :0)

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    Svar: Jaaa! Både jag och min man tänder enormt på det!

  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Jag är helt o hållet nöjd

    med mitt underliv men jag skulle kunna vara missnöjd också om det inte såg ut så som jag tyckte var attraktivt.. Precis som att allt annat kan vara attraktivt eller oattraktivt kan även underlivet vara det.. men det finns ju inget som ÄR fult utan olika människor gillar ju olika saker helt enkelt.. Jag älskar att visa upp mej!!!
  12. 6
    Jag är helt o hållet nöjd med mitt underliv men jag skulle kunna vara missnöjd också om det inte såg ut så som jag tyckte var attraktivt.. Precis som att allt annat kan vara attraktivt eller oattraktivt kan även underlivet vara det.. men det finns ju inget som ÄR fult utan olika människor gillar ju olika saker helt enkelt.. Jag älskar att visa upp mej!!!
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7

    Jag hade ett svar, jag hade det...

    ... på läppen. Men nu är det borta. Fan.

    Men det är inget att hänga läpp för.
  14. 7
    Jag hade ett svar, jag hade det... ... på läppen. Men nu är det borta. Fan.

    Men det är inget att hänga läpp för.
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8

    ...*ASG* imt

  16. 8
    ...*ASG* imt
  17. Fult med bull-puppa?
    #9

    Alltså..det är ju helt sjukt!!

    Att kvinnor ska tycka att de inte duger där nere..och ja,jag är nöjd trots att jag har ett något bulligt venusberg.DET tycks väl vara det mest oattraktiva idag??! Men jag bryr mig inte.Och min man är helt i extas ändå..
  18. 9
    Alltså..det är ju helt sjukt!! Att kvinnor ska tycka att de inte duger där nere..och ja,jag är nöjd trots att jag har ett något bulligt venusberg.DET tycks väl vara det mest oattraktiva idag??! Men jag bryr mig inte.Och min man är helt i extas ändå..
  19. o
    #10

    o jag tror att

    ju mer man snackar/skriver om det desto mer hungup kvinnor får!
  20. 10
    o jag tror att ju mer man snackar/skriver om det desto mer hungup kvinnor får!
  21. Fult med..
    #11

    Förresten-vad tycker ni män om..

    just mitt \"problem\"?? ÄR det osexigt? Vore kul om ni kunde inflika ett litet svar till mig om det också.
  22. 11
    Förresten-vad tycker ni män om.. just mitt \"problem\"?? ÄR det osexigt? Vore kul om ni kunde inflika ett litet svar till mig om det också.
  23. Camelia
    #12

    fan heller

    Vad gäller den biten på mig så kommer jag fortsätta att sätta funktion framför yta. Det räcker med att jag lägger ner mååååånga timmar och tusenlappar på att försköna/underhålla alla andra bitar på min kropp, min _mufflas_ utseende får banne mig vara naturelle!
  24. 12
    fan heller Vad gäller den biten på mig så kommer jag fortsätta att sätta funktion framför yta. Det räcker med att jag lägger ner mååååånga timmar och tusenlappar på att försköna/underhålla alla andra bitar på min kropp, min _mufflas_ utseende får banne mig vara naturelle!
  25. Medlem sedan
    Aug 2002
    #13

    Jessis svarar

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?

    **Som med alla former av plastikoperationer anser jag det vara OK..... Man gör det man vill med sin kropp och man gör det man känner att man måste göra för att må bra**

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?

    **Jag är helt nöjd med hur jag ser ut och hur jag är där nere, finns inget jag vill ändra på**

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?

    **Jag visar hellre upp det än mina bröst som jag har stora komplex för**

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?

    **-----**
  26. 13
    Jessis svarar *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?

    **Som med alla former av plastikoperationer anser jag det vara OK..... Man gör det man vill med sin kropp och man gör det man känner att man måste göra för att må bra**

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?

    **Jag är helt nöjd med hur jag ser ut och hur jag är där nere, finns inget jag vill ändra på**

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?

    **Jag visar hellre upp det än mina bröst som jag har stora komplex för**

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?

    **-----**
  27. Anna H
    #14

    intressant fotosession

    Vi fick en digitalkamera i julklapp och med den kan man, efter man har fotat, zooma in rejält på bilden man tagit. Min man tog några bilder på min mus och sedan satt jag och zoomade in och studerade. Man har ju ingen aning hur den ser ut, på nära håll! Allt jag sett innan är det jag lyckats se med en spegel. Jag kunde se var jag spruckit under förlossningarna, födelsemärken, skiftningarna i färgen på de inre blygdläpparna o.s.v. Väldigt intressant! (Jag hade rakat mig innan så allt syntes.) Jag kan dock inte säga att det var särskilt vackert.

    Jag har tidigare fått kommentarer om att jag har kraftiga, \"köttiga\" yttre blygdläppar. Den informationen tar jag emot ungefär som när gynekologen säger att jag har fina slemhinnor eller optikern säger att jag har fina ögonvitor, eller min tandläkare som sa att jag hade en ovanligt stor tunga. Alltså: Det bara är så, inget att bry sig om.
  28. 14
    intressant fotosession Vi fick en digitalkamera i julklapp och med den kan man, efter man har fotat, zooma in rejält på bilden man tagit. Min man tog några bilder på min mus och sedan satt jag och zoomade in och studerade. Man har ju ingen aning hur den ser ut, på nära håll! Allt jag sett innan är det jag lyckats se med en spegel. Jag kunde se var jag spruckit under förlossningarna, födelsemärken, skiftningarna i färgen på de inre blygdläpparna o.s.v. Väldigt intressant! (Jag hade rakat mig innan så allt syntes.) Jag kan dock inte säga att det var särskilt vackert.

    Jag har tidigare fått kommentarer om att jag har kraftiga, \"köttiga\" yttre blygdläppar. Den informationen tar jag emot ungefär som när gynekologen säger att jag har fina slemhinnor eller optikern säger att jag har fina ögonvitor, eller min tandläkare som sa att jag hade en ovanligt stor tunga. Alltså: Det bara är så, inget att bry sig om.
  29. SharpMissy
    #15

    Mina tankar

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    ---När jag sett bilder på andra tjejers musar, tycker jag det är jättefint om tjejer har stora inre blygdläppar som liksom bildar en vacker lotusblomma, jag tycker det ser inbjudande och sexigt ut.

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    ---Jag är helt nöjd. Jag har små blygdläppar men tänker inte så mycket på hur man \"borde\" se ut enlig massa påhittade skönhetsideal.

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    ---Sexigt är fel ord. Det kan vara upphetsande, men allt inom sexlivet och vad man gör, varierar ju efter dagsformen. Och det är ju bra, eftersom det blir omväxling.
  30. 15
    Mina tankar *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    ---När jag sett bilder på andra tjejers musar, tycker jag det är jättefint om tjejer har stora inre blygdläppar som liksom bildar en vacker lotusblomma, jag tycker det ser inbjudande och sexigt ut.

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    ---Jag är helt nöjd. Jag har små blygdläppar men tänker inte så mycket på hur man \"borde\" se ut enlig massa påhittade skönhetsideal.

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    ---Sexigt är fel ord. Det kan vara upphetsande, men allt inom sexlivet och vad man gör, varierar ju efter dagsformen. Och det är ju bra, eftersom det blir omväxling.
  31. Daddy Cool
    #16

    Inget nytt under solen

    Håller inte riktigt med om att få män skulle skämmas för att visa sina organ. Penisars skönhet och storlek har nog diskuterats längre än kvinnors dito. Så för jämställdhetens skull är det väl på tiden att unga/osäkra kvinnor får fundera på om deras organ duger eller inte... näe, jag menade inte det där. Men andemeningen står jag för. Nu till mina svar:

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    - jag tycker det är beklämmande att tanken öht skall behöva tänkas

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    -

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    -

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
    - Absolut!

  32. 16
    Inget nytt under solen Håller inte riktigt med om att få män skulle skämmas för att visa sina organ. Penisars skönhet och storlek har nog diskuterats längre än kvinnors dito. Så för jämställdhetens skull är det väl på tiden att unga/osäkra kvinnor får fundera på om deras organ duger eller inte... näe, jag menade inte det där. Men andemeningen står jag för. Nu till mina svar:

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    - jag tycker det är beklämmande att tanken öht skall behöva tänkas

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    -

    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    -

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
    - Absolut!

  33. tyrla
    #17

    så här..

    *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    osäkerhet och otrygghet skapar ett stort bekräftelsebehov ,och är man nöjd med sig själv så struntar man i sådant

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    jag har stor klitta och stora blygdläppar och är jättenöjd med det,fast vägen dit har inte varit så enkel.
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    ja absolut, är helt trygg med det.

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
    svarat på att det finns väl knappast någon kille som inte tycker om det?
  34. 17
    så här.. *Vad tycker ni, både killar och tjejer om det här?
    osäkerhet och otrygghet skapar ett stort bekräftelsebehov ,och är man nöjd med sig själv så struntar man i sådant

    *Är ni tjejer nöjda med era ädla delar eller vill ni se annorlunda ut?
    jag har stor klitta och stora blygdläppar och är jättenöjd med det,fast vägen dit har inte varit så enkel.
    *Tycker ni tjejer det är sexigt att visa upp ert underliv för den ni älskar med?
    ja absolut, är helt trygg med det.

    *Tycker ni killar om när tjejer är trygga i att visa allt på sina kroppar?
    svarat på att det finns väl knappast någon kille som inte tycker om det?
  35. Pandora
    #18

    Tack för alla era svar!

    Det var roligt att så många svarat. dOkToRfEELgoOd, du är ju bara för rolig!!!
  36. 18
    Tack för alla era svar! Det var roligt att så många svarat. dOkToRfEELgoOd, du är ju bara för rolig!!!

Liknande trådar

  1. blygdläppar
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-10, 14:56
  2. Sammanvuxna blygdläppar?
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 11:59
  3. Ang blygdläppar
    By VioletLilacs in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:10
  4. Svullna blygdläppar?
    By anonym just nu in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 20:07
  5. Stora blygdläppar?
    By frågvis in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar