Ang blygdläppar
Sex & erotik
  1. VioletLilacs
    #1

    Ang blygdläppar

    Har sett att det varit diskussioner om blygdläppars storlek och utseende här tidigare. Det verkar ju på svaren från männen iaf som att de flesta inte fäster så stor betydelse vid det, fast jag vet nu att inte så få män faktiskt föredrar lite större inre blygdläppar. Naturligtvis vet jag att en del kanske inte gör det men eftersom det verkar som att många kvinnor tror att små blygdläppar är \"idealet\" för alla kan detta vara bra att veta. Själv har jag inre blygdläppar som sticker ut en del och har ibland känt mig mindre nöjd med utseendet på musen (tycker t ex att det \"bullar ut\" lite när jag har bikini...), men min man säger ofta att min mus är det sexigaste och snyggaste han kan tänka sig och säger att han alltid tänt mycket mer på musar där de inre blygdläpparna är ordentligt synliga, och enl honom många med honom. Jag har frågat honom om varför han tycker att det är sexigare och svaret är att han liksom tycker att musen ser \"kåtare\" ut eller vad man ska säga.

    Jag är självklart glad att jag hittat en karl som gillar min mus precis som den är. :)
  2. 1
    Ang blygdläppar Har sett att det varit diskussioner om blygdläppars storlek och utseende här tidigare. Det verkar ju på svaren från männen iaf som att de flesta inte fäster så stor betydelse vid det, fast jag vet nu att inte så få män faktiskt föredrar lite större inre blygdläppar. Naturligtvis vet jag att en del kanske inte gör det men eftersom det verkar som att många kvinnor tror att små blygdläppar är \"idealet\" för alla kan detta vara bra att veta. Själv har jag inre blygdläppar som sticker ut en del och har ibland känt mig mindre nöjd med utseendet på musen (tycker t ex att det \"bullar ut\" lite när jag har bikini...), men min man säger ofta att min mus är det sexigaste och snyggaste han kan tänka sig och säger att han alltid tänt mycket mer på musar där de inre blygdläpparna är ordentligt synliga, och enl honom många med honom. Jag har frågat honom om varför han tycker att det är sexigare och svaret är att han liksom tycker att musen ser \"kåtare\" ut eller vad man ska säga.

    Jag är självklart glad att jag hittat en karl som gillar min mus precis som den är. :)
  3. Loisa
    #2

    Det där har jag och min

    bästa kompis haft en hel del diskussioner och undersökningar om. Alltså blygdläpparna inanför eller utanför. Alltså om de inre är utanför eller innanför dom yttre.

    Vi har nämligen olika hon och jag... och var nyfikna på vilket som egentligen var vanligast!

    Själv så har jag alltid tyckt att det vart snyggast med såna som är innanför, tycker att det känns för blottande när dom syns (lite som när ollonet hänger ut på omskurna killar)... men det kan ju förstås bero på att jag är den med de inre väl dolda innanför!

    När vi förhört män och kvinnor så verkar det som att det finns ungefär lika många av varje... nära på iaf. Och killar verkar i många fall knappt reflektera hur dom sitter (alltså innanför eller utanför). Vissa föredrar när dom sticker ut för att det känns mer kvinnligt och menar på att när dom är innanför så påminner det om en liten flickmus osv. Andra håller med mig och tycker att innanför är bäst och kanske vanligast.
    Men det jag uppfattade mest, är att killar inte alls verkar bry sig speciellt mkt om utifall dom inre läpparna syns eller inte. Kanske har man nåt man föredarar... men inget som påverkar nåt nämnvärt iaf!

    Huvudsaker är ju att alla blir nöjda i slutändan! Tur at din karl är nöjd med dig som du är!!
  4. 2
    Det där har jag och min bästa kompis haft en hel del diskussioner och undersökningar om. Alltså blygdläpparna inanför eller utanför. Alltså om de inre är utanför eller innanför dom yttre.

    Vi har nämligen olika hon och jag... och var nyfikna på vilket som egentligen var vanligast!

    Själv så har jag alltid tyckt att det vart snyggast med såna som är innanför, tycker att det känns för blottande när dom syns (lite som när ollonet hänger ut på omskurna killar)... men det kan ju förstås bero på att jag är den med de inre väl dolda innanför!

    När vi förhört män och kvinnor så verkar det som att det finns ungefär lika många av varje... nära på iaf. Och killar verkar i många fall knappt reflektera hur dom sitter (alltså innanför eller utanför). Vissa föredrar när dom sticker ut för att det känns mer kvinnligt och menar på att när dom är innanför så påminner det om en liten flickmus osv. Andra håller med mig och tycker att innanför är bäst och kanske vanligast.
    Men det jag uppfattade mest, är att killar inte alls verkar bry sig speciellt mkt om utifall dom inre läpparna syns eller inte. Kanske har man nåt man föredarar... men inget som påverkar nåt nämnvärt iaf!

    Huvudsaker är ju att alla blir nöjda i slutändan! Tur at din karl är nöjd med dig som du är!!
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3

    Litet OT om omskurna killar

    De första män jag hade sex med var alla omskurna (bl.a. de där fallskärmsjägarna, ni som var med här förra veckan kanske minns...) och när jag sedan hade sex med en icke omskuren tyckte jag att snoppen såg ful och konstig ut (men sen vande jag mig...) och hade föredragit den omskuren.

    Alltså var det det jag var VAN vid som jag gillade - och så är det nog för många andra också.
  6. 3
    Litet OT om omskurna killar De första män jag hade sex med var alla omskurna (bl.a. de där fallskärmsjägarna, ni som var med här förra veckan kanske minns...) och när jag sedan hade sex med en icke omskuren tyckte jag att snoppen såg ful och konstig ut (men sen vande jag mig...) och hade föredragit den omskuren.

    Alltså var det det jag var VAN vid som jag gillade - och så är det nog för många andra också.
  7. VioletLilacs
    #4

    Inget bättre eller sämre

    Jo, jag har ingen särskild åsikt om vad som är \"bättre och sämre\", men eftersom icke synliga inre blygdläppar liksom är \"normen\" som det verkar kan det ju vara bra att veta att inre blygdläppar som syns också kan vara något positivt och sexigt.Intressant att du skriver det här om att det upplevs som för blottande när inre blygdläpparna syns och det är så jag själv upplever det ibland (även om jag ingalunda har extremt stora eller så)fast är är väl det en del män som t ex min egen gillar då, att man liksom ser vad som finns där fast vi själva kännner oss generade för det...

  8. 4
    Inget bättre eller sämre Jo, jag har ingen särskild åsikt om vad som är \"bättre och sämre\", men eftersom icke synliga inre blygdläppar liksom är \"normen\" som det verkar kan det ju vara bra att veta att inre blygdläppar som syns också kan vara något positivt och sexigt.Intressant att du skriver det här om att det upplevs som för blottande när inre blygdläpparna syns och det är så jag själv upplever det ibland (även om jag ingalunda har extremt stora eller så)fast är är väl det en del män som t ex min egen gillar då, att man liksom ser vad som finns där fast vi själva kännner oss generade för det...

  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    Haha

    Samma för mig. Allra första gången var med en \"vanlig\", men det var bara en gång och i mörker. Men den kille jag var tillsammans med sen, i flera år, var omskuren. Så det var så en snopp såg ut för mig.

    När jag åter träffade en kille med förhuden kvar tyckte jag att den där \"påsen\" såg lite äcklig ut... särskilt när snoppen var i slakt tillstånd. *ler åt minnet*

  10. 5
    Haha Samma för mig. Allra första gången var med en \"vanlig\", men det var bara en gång och i mörker. Men den kille jag var tillsammans med sen, i flera år, var omskuren. Så det var så en snopp såg ut för mig.

    När jag åter träffade en kille med förhuden kvar tyckte jag att den där \"påsen\" såg lite äcklig ut... särskilt när snoppen var i slakt tillstånd. *ler åt minnet*

  11. Eva
    #6

    Gode gud..hur orkar ni?

    Fattar inte hur en del tjejer orkar hålla på att analysera hit och dit.Varför skulle det spela nån som helst roll om de inre blygdläpparna är innanför eller utanför?Vill inte vara spydig men jag måste få skratta lite..
    Om jag träffar en man o vi ska ha sex så tänder han förmodligen på mina \"läppar\" hur de än ser ut!
    Har själv en inre blygdläpp som är något längre än den andra o alltså sticker ut en bit.men vad gör det??
    Jag är ju NORMAL,som alla andra!
    Har haft kanske fem sex killar,ingen har klagat,tvärtom.Är gift sedan 20 år nu,min man älskar min lite bulliga f...a.
    Jag är övertygad om att kvinnor är det största problemet för sig själva,MÄNNEN är förmodligen fullständigt nöjda!
    För tjejer,kom inte o säg att det är för er själva ni funderar..ni är oroliga hur era killar ska uppfatta er.
  12. 6
    Gode gud..hur orkar ni? Fattar inte hur en del tjejer orkar hålla på att analysera hit och dit.Varför skulle det spela nån som helst roll om de inre blygdläpparna är innanför eller utanför?Vill inte vara spydig men jag måste få skratta lite..
    Om jag träffar en man o vi ska ha sex så tänder han förmodligen på mina \"läppar\" hur de än ser ut!
    Har själv en inre blygdläpp som är något längre än den andra o alltså sticker ut en bit.men vad gör det??
    Jag är ju NORMAL,som alla andra!
    Har haft kanske fem sex killar,ingen har klagat,tvärtom.Är gift sedan 20 år nu,min man älskar min lite bulliga f...a.
    Jag är övertygad om att kvinnor är det största problemet för sig själva,MÄNNEN är förmodligen fullständigt nöjda!
    För tjejer,kom inte o säg att det är för er själva ni funderar..ni är oroliga hur era killar ska uppfatta er.
  13. VioletLilacs
    #7

    Det erkänner jag

    Nu är jag ju som sagt gift sen länge och som jag skrev har jag inga betänkligheter kring om han gillar musen eller inte, litar helt på att han gillar den. Men jag själv har ibland tyckt att den kunde sett lite annorlunda ut och visst, hade jag t ex varit singel hade jag funderat lite på om killen gillat utseendet på den.

    Eftersom jag tror att det finns fler än jag som kan ha lite komplex för blygdläpparna eftersom det är så mycket diskussion om plastikkirurgi etc nu var det tänkt att vara stärkande för dessa eftersom jag nu vet att det t o m kan vara ett plus med större blygdläppar.
  14. 7
    Det erkänner jag Nu är jag ju som sagt gift sen länge och som jag skrev har jag inga betänkligheter kring om han gillar musen eller inte, litar helt på att han gillar den. Men jag själv har ibland tyckt att den kunde sett lite annorlunda ut och visst, hade jag t ex varit singel hade jag funderat lite på om killen gillat utseendet på den.

    Eftersom jag tror att det finns fler än jag som kan ha lite komplex för blygdläpparna eftersom det är så mycket diskussion om plastikkirurgi etc nu var det tänkt att vara stärkande för dessa eftersom jag nu vet att det t o m kan vara ett plus med större blygdläppar.
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8

    Men samtidigt...

    Jo, men samtidigt hjälper du ju till att sprida att \"små inre blygdläppar verkar vara normen\"...

    Och i alla fall jag undrar verkligen var det kommer ifrån, att det ska vara någon norm. När man ju alltid ser just det du skriver, att killar inte bryr sig! Jag kan t.o.m. skönja en liten övervikt åt att killar tycker det är läckrare med stora blygdläppar.

    Så - som sagt - var finns den där \"normen\", undrar jag? Vem har bestämt att det är norm? Jag har aldrig hört talas om något liknande, har aldrig hört att det skulle vara varken vanligast eller \"mest önskvärt\"!
  16. 8
    Men samtidigt... Jo, men samtidigt hjälper du ju till att sprida att \"små inre blygdläppar verkar vara normen\"...

    Och i alla fall jag undrar verkligen var det kommer ifrån, att det ska vara någon norm. När man ju alltid ser just det du skriver, att killar inte bryr sig! Jag kan t.o.m. skönja en liten övervikt åt att killar tycker det är läckrare med stora blygdläppar.

    Så - som sagt - var finns den där \"normen\", undrar jag? Vem har bestämt att det är norm? Jag har aldrig hört talas om något liknande, har aldrig hört att det skulle vara varken vanligast eller \"mest önskvärt\"!
  17. Medlem sedan
    Apr 2000
    #9

    I porrfilmer

    I porrfilmer så är det ju i princip bara små blygdläppar som syns. Alltså är det väl det som visar normen för vad som anses snyggt, antar jag. Precis som att det är ovanligt med små bröst, stora magar, små kukar osv, i porrfilm eftersom det inte är idealet just nu.
  18. 9
    I porrfilmer I porrfilmer så är det ju i princip bara små blygdläppar som syns. Alltså är det väl det som visar normen för vad som anses snyggt, antar jag. Precis som att det är ovanligt med små bröst, stora magar, små kukar osv, i porrfilm eftersom det inte är idealet just nu.
  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10

    Håller inte med

    Jag kan verkligen inte hålla med om att det skulle vara övervägande små inre blygdläppar i porrfilm. Inte för att jag gjort någon direkt studie av det, men nog tycker jag det finns alla varianter där.
  20. 10
    Håller inte med Jag kan verkligen inte hålla med om att det skulle vara övervägande små inre blygdläppar i porrfilm. Inte för att jag gjort någon direkt studie av det, men nog tycker jag det finns alla varianter där.
  21. Tv-morsa
    #11

    Små är snyggast

    det har all utom en jag frågat tyckt.

    Läste nyligen i en sexspalt att små, som inte syns, är vanligast, men alla varianter är normala.

    Har aldrig sett på bilder av underliv, t ex i medicinska uppslagsverk mm, att läpparna hänger utanför.
    Att det sedan finns dessa varianter är en annan femma
  22. 11
    Små är snyggast det har all utom en jag frågat tyckt.

    Läste nyligen i en sexspalt att små, som inte syns, är vanligast, men alla varianter är normala.

    Har aldrig sett på bilder av underliv, t ex i medicinska uppslagsverk mm, att läpparna hänger utanför.
    Att det sedan finns dessa varianter är en annan femma
  23. mumsan
    #12

    min mus är så fin!

    Långa läppar som tittar ut. De ser ut som en liten ros:)
  24. 12
    min mus är så fin! Långa läppar som tittar ut. De ser ut som en liten ros:)

Liknande trådar

  1. blygdläppar
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-10, 14:56
  2. Sammanvuxna blygdläppar?
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 11:59
  3. Blygdläppar...
    By Pandora in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 20:31
  4. Svullna blygdläppar?
    By anonym just nu in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 20:07
  5. Stora blygdläppar?
    By frågvis in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar