Har hittat hit!
Många barn
  1. Anonym
    #1

    Har hittat hit!

    Så nu har jag också hittat hit,Madelene heter jag,38 år och mamma till 7 barn.

    Har sju perfekta barn,Jonathan,18,William,16,Al exander,14,Johanna,12,Zackaria s,9,Noah,6 och så Filippa,,2 år. Skulle hemskt gärna vilja ha en liten till,vi får se om vi orkar och hinner med! :)

    Bor i stockholms trakten och är lyckligt gift med min Andreas.
    Finns det fler här som har 7 barn eller fler..?
  2. 1
    Har hittat hit! Så nu har jag också hittat hit,Madelene heter jag,38 år och mamma till 7 barn.

    Har sju perfekta barn,Jonathan,18,William,16,Al exander,14,Johanna,12,Zackaria s,9,Noah,6 och så Filippa,,2 år. Skulle hemskt gärna vilja ha en liten till,vi får se om vi orkar och hinner med! :)

    Bor i stockholms trakten och är lyckligt gift med min Andreas.
    Finns det fler här som har 7 barn eller fler..?
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    välkommen

    ja det finns just en tråd några rader längre ner om det...:-)
  4. 2
    välkommen ja det finns just en tråd några rader längre ner om det...:-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Välkommen hit!

    Jag heter Carita och bor i Karlstad tillsammans med min sambo Harald och våra barn Amanda 6½ år, Gabriel 3 år och Martin 2 år. Väntar lilla fyran som beräknas komma i slutet av September, början av Oktober.
    Mysigt med så många barn, spännande att ni funderar på en liten till. Kommer bäbissuget någonsin gå över?

    Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*
  6. 3
    Välkommen hit! Jag heter Carita och bor i Karlstad tillsammans med min sambo Harald och våra barn Amanda 6½ år, Gabriel 3 år och Martin 2 år. Väntar lilla fyran som beräknas komma i slutet av September, början av Oktober.
    Mysigt med så många barn, spännande att ni funderar på en liten till. Kommer bäbissuget någonsin gå över?

    Ha en fortsatt trevlig kväll. *kram*
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Hej och välkommen!

    Jag heter Mirka och har 7 barn och är gravid med nr.8 och 9 :-)
  8. 4
    Hej och välkommen! Jag heter Mirka och har 7 barn och är gravid med nr.8 och 9 :-)
  9. Eirene
    #5

    Ja


    Kolla tråden längre ner!
    Hm...jag är jättelat på att skriva välkommen-inlägg, (Känner mig själv som en gäst så det är nog därför)
  10. 5
    Ja
    Kolla tråden längre ner!
    Hm...jag är jättelat på att skriva välkommen-inlägg, (Känner mig själv som en gäst så det är nog därför)
  11. Anonym
    #6

    wow!

    Tvillingar? Inte dåligt! vore kul med det,eftersom det varit en dröm sedan jag lärde mig prata *s* men sedan om jag orkar...men man kan ju drömma!

    Gratiis!
  12. 6
    wow! Tvillingar? Inte dåligt! vore kul med det,eftersom det varit en dröm sedan jag lärde mig prata *s* men sedan om jag orkar...men man kan ju drömma!

    Gratiis!
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7

    Välkommen hit

    själv har jag \"bara\" 4 men vill gärna ha fler.
  14. 7
    Välkommen hit själv har jag \"bara\" 4 men vill gärna ha fler.
  15. stormamma
    #8

    Såklart vi är fler

    Själv består våran familj av 9 barn aja,största grabben är 21 och yngsta är 2år.
    Vi bor i Stockholms skärgå+rd (värmdö)
  16. 8
    Såklart vi är fler Själv består våran familj av 9 barn aja,största grabben är 21 och yngsta är 2år.
    Vi bor i Stockholms skärgå+rd (värmdö)

Liknande trådar

  1. Nu har jag hittat nåt kul!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 20:29
  2. Vi har hittat ett hus!
    By LiZ. in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-01, 12:07
  3. Har hittat hit...
    By Annica m Felix in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:45
  4. NU har jag hittat dem..
    By SANDEE in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 16:39
  5. Jag har hittat...
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 09:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar