Vilken vilka
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vilken vilka

    plagg säljer hon eg i den här annonsen?

    http://www.tradera.com/auction/aid_26819696
  2. 1
    Vilken vilka plagg säljer hon eg i den här annonsen?

    http://www.tradera.com/auction/aid_26819696
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    klänningen

    gissar jag på.
  4. 2
    klänningen gissar jag på.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    får man göra

    så förresten? Att man sätter ut olika auktionsbilder på just det stället ? Ngt missvisande.
  6. 3
    får man göra så förresten? Att man sätter ut olika auktionsbilder på just det stället ? Ngt missvisande.
  7. kizze
    #4

    det går ju att läsa i rubriken

    inget konstigt tycker jag.
  8. 4
    det går ju att läsa i rubriken inget konstigt tycker jag.
  9. Cec
    #5

    Så är det ju..

    ..i många annonser nu! Det rullar ju lister och sånt med andra bilder som säljaren säljer...Eller hur menar du?
  10. 5
    Så är det ju.. ..i många annonser nu! Det rullar ju lister och sånt med andra bilder som säljaren säljer...Eller hur menar du?
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Nej det är inte så lätt

    eftersom man inte vet vilken av alla klänningar som gäller.
  12. 6
    Nej det är inte så lätt eftersom man inte vet vilken av alla klänningar som gäller.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Lister ja

    men det där med flera bilder är väl bara för att kunna sätta ut flera bilder på just det man säljer i DEN auktionen?

    Så fattade jag det då jag la ut en auktion. Sen finns det andra saker man kan välja för att visa vilka andra auktioner man har ute. Tex rullisten.
  14. 7
    Lister ja men det där med flera bilder är väl bara för att kunna sätta ut flera bilder på just det man säljer i DEN auktionen?

    Så fattade jag det då jag la ut en auktion. Sen finns det andra saker man kan välja för att visa vilka andra auktioner man har ute. Tex rullisten.
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Klänningen

    på översta bilden. De andra bilderna är nog bara för att locka att titta på övriga auktioner. Smart, men jag vet inte om man får göra så?
  16. 8
    Klänningen på översta bilden. De andra bilderna är nog bara för att locka att titta på övriga auktioner. Smart, men jag vet inte om man får göra så?
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Precis min

    tanke.. är inte helt säker på att man får göra så och OM man får det så misstycker jag helt :-)

    Tack, den var söt klänningen men hade gärna sett fler bilder på DEN klänningen än de andra auktionera.
    För en som snabbtittar kan det vara lätt att tro att alla plaggen är med i auktionen.
  18. 9
    Precis min tanke.. är inte helt säker på att man får göra så och OM man får det så misstycker jag helt :-)

    Tack, den var söt klänningen men hade gärna sett fler bilder på DEN klänningen än de andra auktionera.
    För en som snabbtittar kan det vara lätt att tro att alla plaggen är med i auktionen.
  19. Sara m IsisAlvina&Villemo
    #10

    Det var ju bara 2 olika klänningar

    och på beskrivningen är det ju lätt att förstå vilken.
  20. 10
    Det var ju bara 2 olika klänningar och på beskrivningen är det ju lätt att förstå vilken.

Liknande trådar

  1. Vilken eller vilka
    By Gerty in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 11:38
  2. Vilken/vilka TV kanaler
    By LasseB in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-18, 08:58
  3. Vilken eller vilka?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 13:21
  4. Träning, men VILKEN(/vilka)?
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 13:26
  5. Vilken/vilka försäkringar?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-11, 19:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar