Hm... måste nog skaffa mig ett
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hm... måste nog skaffa mig ett

    \"tjej-liv\"... det är lite mycket naps, nappar, pottor och förhandlingar... Undra om jag kan hitta någon som vill gå ut en sväng och prata om andra saker på fredag måntro... måste ringa lite...
  2. 1
    Hm... måste nog skaffa mig ett \"tjej-liv\"... det är lite mycket naps, nappar, pottor och förhandlingar... Undra om jag kan hitta någon som vill gå ut en sväng och prata om andra saker på fredag måntro... måste ringa lite...
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    jag vill jag vill jag vill!

    :)

    Nej visst ja jag ska ju ligga i jacuzzin på lyxhotellet på fredag kväll så det går inte!
  4. 2
    jag vill jag vill jag vill! :)

    Nej visst ja jag ska ju ligga i jacuzzin på lyxhotellet på fredag kväll så det går inte!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Vi har infört

    tjejkväll den andra torsdagen i varje månad, och det har funkat jättebra....vi har det på kalendern och de flesta tar sej ut. Även om man då PRATAR om allt det förutnämnda så är det mycket skönt att komma ut ifrån det ett tag....
  6. 3
    Vi har infört tjejkväll den andra torsdagen i varje månad, och det har funkat jättebra....vi har det på kalendern och de flesta tar sej ut. Även om man då PRATAR om allt det förutnämnda så är det mycket skönt att komma ut ifrån det ett tag....
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Åh, vad härligt!

    Vi har försökt - men det har inte funkat - vilket är lite trist. Förra våren hade vi ett riktigt schema med en gång i månaden - men det blev ingen middag... Så trist. Och det är ju mer meck när man ska dra ihop alla varje gång. Men men - ska nog ragga upp nån! ;-)
  8. 4
    Åh, vad härligt! Vi har försökt - men det har inte funkat - vilket är lite trist. Förra våren hade vi ett riktigt schema med en gång i månaden - men det blev ingen middag... Så trist. Och det är ju mer meck när man ska dra ihop alla varje gång. Men men - ska nog ragga upp nån! ;-)
  9. malin2
    #5

    Ja

    jag ska ut imorgon igen... två kvällar på samma vecka.
    Borde nog sova nu då.
  10. 5
    Ja jag ska ut imorgon igen... två kvällar på samma vecka.
    Borde nog sova nu då.

Liknande trådar

  1. jag måste skaffa mig en träningscykel
    By Belly82 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-19, 09:26
  2. Jag måste skaffa den här
    By TTUK in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 20:41
  3. Måste skaffa skoinlägg! :-/
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 07:35
  4. Jag bara måste skaffa
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 15:12
  5. Måste skaffa bärsjal
    By Maria med 4 barn in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar