Skriver sällan...
Vikt
  1. Thess 69,8 (75,4->67)
    #1

    Skriver sällan...

    ...har ganska fullt upp på jobbet och har fram till nu inte heller haft någon dator!

    Grattis till alla minus!

    För mig rullar det på igen efter en lite för godisfylld påsk. Ska låta bli godis nu i 100 dagar (är på dag 5) för att bevisa för mig själv att jag kan! Kommer tillåta lite mörk choklad då och då men absolut inte varje kväll! Är dessutom tillbaka viktmässigt som innan påsk.

    Träningen blir det lite si och så med denna vecka, jobbar en del, har en del på kvällarna och det vanliga livet (barn och hushåll) som pockar på sin uppmärksamhet men tre pass blir det i alla fall. SPran 5,7 km igår på 32 minuter och det blir ett km fart på 5 min 36 s och det är jag supernöjd med!

    Det var lite från mig!

    /Therese
  2. 1
    Skriver sällan... ...har ganska fullt upp på jobbet och har fram till nu inte heller haft någon dator!

    Grattis till alla minus!

    För mig rullar det på igen efter en lite för godisfylld påsk. Ska låta bli godis nu i 100 dagar (är på dag 5) för att bevisa för mig själv att jag kan! Kommer tillåta lite mörk choklad då och då men absolut inte varje kväll! Är dessutom tillbaka viktmässigt som innan påsk.

    Träningen blir det lite si och så med denna vecka, jobbar en del, har en del på kvällarna och det vanliga livet (barn och hushåll) som pockar på sin uppmärksamhet men tre pass blir det i alla fall. SPran 5,7 km igår på 32 minuter och det blir ett km fart på 5 min 36 s och det är jag supernöjd med!

    Det var lite från mig!

    /Therese
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Låter bra

    Låter bra med godisuppehåll. Och vad fort du sprang! *impad*
  4. 2
    Låter bra Låter bra med godisuppehåll. Och vad fort du sprang! *impad*

Liknande trådar

  1. Jag skriver så sällan här men nu....
    By lillaEgo in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 22:20
  2. Skriver sällan här nu för tiden...
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 20:58
  3. Skriver sällan här nu för tiden...
    By pinja in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 13:22
  4. Skriver sällan men läser
    By Tjorven v.17 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 07:17
  5. Skriver för sällan :-)
    By solblomman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 15:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar