missfall igen för 4 gången långt
Missfall
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    missfall igen för 4 gången långt

    Jag skriver inte så ofta så ingen känner väl igen mig! jag har varit inne här sedan i februari 2005 och har haft 4 missfall. Det fjärde i söndags då jag skulle varit i vecka 13. Jag skrapades i torsdags och då såg man att embryot dött i vecka 10. Mina andra missfall har varit i vecka 9-10. Jag är så ledsen och undrar om man orakr igen! Jag fyllde 40 år förra veckan och blir bara mer och mer stressad av åldern. Nu får jag äntligen n utredning i allafall men den säger säkert att allt är normalt suck!
  2. 1
    missfall igen för 4 gången långt Jag skriver inte så ofta så ingen känner väl igen mig! jag har varit inne här sedan i februari 2005 och har haft 4 missfall. Det fjärde i söndags då jag skulle varit i vecka 13. Jag skrapades i torsdags och då såg man att embryot dött i vecka 10. Mina andra missfall har varit i vecka 9-10. Jag är så ledsen och undrar om man orakr igen! Jag fyllde 40 år förra veckan och blir bara mer och mer stressad av åldern. Nu får jag äntligen n utredning i allafall men den säger säkert att allt är normalt suck!
  3. plotta
    #2

    kramar

    tänker på dig! Ja, utredningen kanske inte säger något men då har du ialla fall gjort det och behöver inte gå omkring och fundera på om du eventuellt kan få hjälp. Jag har ju själv haft sju mf och gjort två utredningar hos olika gynekologer utan att de hittat något. Av en slump upptäcktes sedan i början av min 8:e graviditet att jag har en missformad livmoder som med största sannolikhet ligger bakom mina mf. Det var när de misstänkte utomkveds ch däröfr gick in med titthål för att se...knepigt nog satt det den här gången som det ska! Så konstigt kan det vara......Hoppas att din utredning går bra och att det löser sig till slut.



  4. 2
    kramar tänker på dig! Ja, utredningen kanske inte säger något men då har du ialla fall gjort det och behöver inte gå omkring och fundera på om du eventuellt kan få hjälp. Jag har ju själv haft sju mf och gjort två utredningar hos olika gynekologer utan att de hittat något. Av en slump upptäcktes sedan i början av min 8:e graviditet att jag har en missformad livmoder som med största sannolikhet ligger bakom mina mf. Det var när de misstänkte utomkveds ch däröfr gick in med titthål för att se...knepigt nog satt det den här gången som det ska! Så konstigt kan det vara......Hoppas att din utredning går bra och att det löser sig till slut.



  5. Mickisen v. 11+2
    #3

    Kan inte

    mer än skicka en massa tröstkramar och hålla tummarna för att det går bättre nästa gång.
    Massor av kramar till dig!
  6. 3
    Kan inte mer än skicka en massa tröstkramar och hålla tummarna för att det går bättre nästa gång.
    Massor av kramar till dig!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Fy, vad jobbigt!

    Jag beklagar verkligen ditt missfall! Skönt att ni får en utredning nu i allafall. JAg känner igen dig!
    Många kramar
  8. 4
    Fy, vad jobbigt! Jag beklagar verkligen ditt missfall! Skönt att ni får en utredning nu i allafall. JAg känner igen dig!
    Många kramar
  9. Jessis
    #5

    Många kramar !

    Verkligen jätte ledsen för din skull :(
    Hoppas att ni får nåt slags svar utav utredningen nu.

    Skickar en massa tröst-kramar och styrka !
  10. 5
    Många kramar ! Verkligen jätte ledsen för din skull :(
    Hoppas att ni får nåt slags svar utav utredningen nu.

    Skickar en massa tröst-kramar och styrka !
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6

    Näe :(((

    usch så tråkigt, och när du hunnit en bit på väg också. Stora varma kramar kommer här!!
    Hoppas att utredningen blir snabb och att det finns något att göra för att förbättra era odds!
    *KRAAAM*
  12. 6
    Näe :((( usch så tråkigt, och när du hunnit en bit på väg också. Stora varma kramar kommer här!!
    Hoppas att utredningen blir snabb och att det finns något att göra för att förbättra era odds!
    *KRAAAM*
  13. Maddis m Mini v 28
    #7

    Är jätteledsen

    för din och din familjs skull!!4 missfall..inte rättvist..Jag hoppas nu att du får allt stöd du kan få och att utredningen sätts igång snarast.
  14. 7
    Är jätteledsen för din och din familjs skull!!4 missfall..inte rättvist..Jag hoppas nu att du får allt stöd du kan få och att utredningen sätts igång snarast.

Liknande trådar

  1. Hur långt gången är man?
    By Anonym in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-27, 09:37
  2. hur långt gången?
    By ermling in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 18:57
  3. Hur långt gången är jag?
    By ermling in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 13:31
  4. missfall 4 gången långt
    By aberge in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 07:41
  5. missfall för 3:e gången...
    By Gabriella in forum Missfall
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar