När är de klassiska ökningsperioder
Bebissnack
  1. MiaKL, Samuel03+Kristin06
    #1

    När är de klassiska ökningsperioder

    na normalt för ett barn, har en minnesbild om 3 veckor och 3 månader. Stämmer det?

    Min dotter är nu 7 veckor och äter oftare nu, vilket (tyvärr för mamma) innebär att den tidigare nattsömnen mellan 21-08 störs av amning
    3-4 ggr. Vet att det inte är mycket jämfört med vad många andra har men det är en markant ökning för mig kombinerat med att jag är förkyld och vill ha min nattsömn. Sover och vilar så mycket jag kan dagtid.

    Kan det vara en vanlig ökningsperiod eller är det en förändring i övrigt.
  2. 1
    När är de klassiska ökningsperioder na normalt för ett barn, har en minnesbild om 3 veckor och 3 månader. Stämmer det?

    Min dotter är nu 7 veckor och äter oftare nu, vilket (tyvärr för mamma) innebär att den tidigare nattsömnen mellan 21-08 störs av amning
    3-4 ggr. Vet att det inte är mycket jämfört med vad många andra har men det är en markant ökning för mig kombinerat med att jag är förkyld och vill ha min nattsömn. Sover och vilar så mycket jag kan dagtid.

    Kan det vara en vanlig ökningsperiod eller är det en förändring i övrigt.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    det där

    är ju ungefärliga siffror. Jag tror det är en \"inplanerad\" vid 6 veckor också, kan ju vara den...

    Men troligen är det väl så att hon fått en släng av din infektion och därför sover oroligare?
  4. 2
    det där är ju ungefärliga siffror. Jag tror det är en \"inplanerad\" vid 6 veckor också, kan ju vara den...

    Men troligen är det väl så att hon fått en släng av din infektion och därför sover oroligare?
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Hoppas på det...

    att hon reagerar på min förkylning, vi får se hur det utvecklar sig.
  6. 3
    Hoppas på det... att hon reagerar på min förkylning, vi får se hur det utvecklar sig.

Liknande trådar

  1. Bläää för ökningsperioder!
    By Toyan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 22:11
  2. Ökningsperioder?
    By __tessan__ in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 08:38
  3. Ökningsperioder?
    By Annika m Mell in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 15:41
  4. Ökningsperioder
    By inger73 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 13:03
  5. en till fråga om ökningsperioder
    By Sara in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar