Förskolor i Bagarmossen
Småbarn
  1. Hemlig
    #1

    Förskolor i Bagarmossen

    Vi ska köpa hus i Bagarmossen *viskar tyst för det är hemligt än så länge* och nu undrar jag om det är någon som vet något om förskolor i området, både kommunala och om det finns några privata alternativ. Vår skrutta ska enligt min plan börja i januari 07, vet någon hur kösituationen är?
  2. 1
    Förskolor i Bagarmossen Vi ska köpa hus i Bagarmossen *viskar tyst för det är hemligt än så länge* och nu undrar jag om det är någon som vet något om förskolor i området, både kommunala och om det finns några privata alternativ. Vår skrutta ska enligt min plan börja i januari 07, vet någon hur kösituationen är?
  3. söderomsödermamma
    #2

    Inte så bra i Bagis

    Dagis vet jag inte så mycket om men vet att skolorna tyvärr inte är så bra plus att det är mycket våld och vandalisering i hela bagarmossen... Skulle inte köpa hus där utan överväga närliggande område t ex enskede eller tallkrogen...
  4. 2
    Inte så bra i Bagis Dagis vet jag inte så mycket om men vet att skolorna tyvärr inte är så bra plus att det är mycket våld och vandalisering i hela bagarmossen... Skulle inte köpa hus där utan överväga närliggande område t ex enskede eller tallkrogen...
  5. Jazzmine
    #3

    Bor i villa i Bagarmossen

    Vi trivs hur bra som helst här i Bagarmossen.
    Jag kan inte alls hålla med om att det skulle vara våld och vandalisering i hela Bagarmossen isådannafall har jag helt missat det. Visst kan det vara stökigt vid tunnelbanan men vart är det inte det..
    Jag är helnöjd med den förskola mina två barn går på och jag tror att dom flesta förskolor har bra rykte här. En förskola som jag vet många stått i kö för att få en plats till heter Äventyret så kolla upp det.
    Annars gå in på den här länken så hittar du mer info http://www.stockholm.se/Extern/Templates/Page.aspx?id=47573. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst här i Bagis.
  6. 3
    Bor i villa i Bagarmossen Vi trivs hur bra som helst här i Bagarmossen.
    Jag kan inte alls hålla med om att det skulle vara våld och vandalisering i hela Bagarmossen isådannafall har jag helt missat det. Visst kan det vara stökigt vid tunnelbanan men vart är det inte det..
    Jag är helnöjd med den förskola mina två barn går på och jag tror att dom flesta förskolor har bra rykte här. En förskola som jag vet många stått i kö för att få en plats till heter Äventyret så kolla upp det.
    Annars gå in på den här länken så hittar du mer info http://www.stockholm.se/Extern/Templates/Page.aspx?id=47573. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas hur bra som helst här i Bagis.
  7. Hemlig
    #4

    Nja

    Nu är det inte aktuellt för oss med skola i Bagis, vi har redan storebror i skola inne i stan och det blir av för lillan också. Visst skulle det vara sjysst med hus i Enskede, men den budgeten har inte vi tyvärr. Tallkrogen är fint men tyvärr är de hus vi sett där alldeles för nära vägen = för högljutt.
  8. 4
    Nja Nu är det inte aktuellt för oss med skola i Bagis, vi har redan storebror i skola inne i stan och det blir av för lillan också. Visst skulle det vara sjysst med hus i Enskede, men den budgeten har inte vi tyvärr. Tallkrogen är fint men tyvärr är de hus vi sett där alldeles för nära vägen = för högljutt.
  9. Hemlig
    #5

    Tack

    Tack för svar!
    Har själv hittat länken och tittat på just Äventyret, som skulle ligga väldigt bra till för oss. Ska försöka få tag på någon ansvarig som kan berätta mer om de olika förskolorna, men det är alltid bra med tips från föräldrar.
  10. 5
    Tack Tack för svar!
    Har själv hittat länken och tittat på just Äventyret, som skulle ligga väldigt bra till för oss. Ska försöka få tag på någon ansvarig som kan berätta mer om de olika förskolorna, men det är alltid bra med tips från föräldrar.
  11. Rut o Ellys mamma
    #6

    Vill bara säga...

    Att jag gärna skulle bo i ett hus i Bagis!!
    Har en vänninna som gör det och det är hur bra som helst....
    Förskolor vet jag inget om men i Kärrtorp är alla jag känner nöjda med förskolorna...
  12. 6
    Vill bara säga... Att jag gärna skulle bo i ett hus i Bagis!!
    Har en vänninna som gör det och det är hur bra som helst....
    Förskolor vet jag inget om men i Kärrtorp är alla jag känner nöjda med förskolorna...

Liknande trådar

  1. Bagarmossen?
    By rubyblue in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:00
  2. Bagarmossen
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 08:16
  3. bagarmossen.......
    By rut123 in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 16:01
  4. Klädbyte Bagarmossen
    By Josefine *Junia&Mio* in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 20:45
  5. bagarmossen?
    By mor till nea och xerxes in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 15:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar