Rekommenderar leverrening! - Sidan 2
Kropp & hälsa
  1. Ett ton lättare! ;)
    #21

    Skönt att höra, Animisha! IMT

    .
  2. 21
    Skönt att höra, Animisha! IMT .
  3. Ett ton lättare! ;)
    #22

    Trevligt...

    ...att höra fler som upplever den som bra! Jag tänker definitivt fortsätta göra denna rening regelbundet! Vill INTE ha sådana monsterstenar kvar i min kropp! *rys*
  4. 22
    Trevligt... ...att höra fler som upplever den som bra! Jag tänker definitivt fortsätta göra denna rening regelbundet! Vill INTE ha sådana monsterstenar kvar i min kropp! *rys*
  5. Camelia
    #23

    Hehe

    Det är lite Arkiv X-känsla när man ser alla de där stenarna flyta i toaletten... :-S
  6. 23
    Hehe Det är lite Arkiv X-känsla när man ser alla de där stenarna flyta i toaletten... :-S
  7. Ett ton lättare! ;)
    #24

    Ja. precis!

    Och det gör ju inte saken bättre att de där otäckningarna har en nästan plastigt grön och helt onaturlig ailienfärg - eller ja, onaturlig i betydelsen ovanlig att se på något som finns i kroppen iaf! :-)
  8. 24
    Ja. precis! Och det gör ju inte saken bättre att de där otäckningarna har en nästan plastigt grön och helt onaturlig ailienfärg - eller ja, onaturlig i betydelsen ovanlig att se på något som finns i kroppen iaf! :-)
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #25
    Angående Leverrening (som finns beskrivet på Sanna Ehdins sida):

    Natriumsalt + olja ger vanlig hederlig tvål (K + fettsyror ger såpa). Det är tvålbitar man får ut efter en lever- eller tarmrensning. Detta är ett traditionellt sätt att göra tvål, har använts sedan antiken.
  10. 25
    Angående Leverrening (som finns beskrivet på Sanna Ehdins sida):

    Natriumsalt + olja ger vanlig hederlig tvål (K + fettsyror ger såpa). Det är tvålbitar man får ut efter en lever- eller tarmrensning. Detta är ett traditionellt sätt att göra tvål, har använts sedan antiken.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. *OT* Var rekommenderar ni?
    By Cherinne in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 17:57
  2. Rekommenderar bok
    By anonymt namn in forum Fosterskador – alkohol (droger)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 15:03
  3. Rekommenderar:
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 10:16
  4. Camelia om leverrening
    By Nyfiken in forum Kropp & hälsa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 23:02
  5. tarm&leverrening
    By Anna in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 00:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar