Ska vi flytta fram fikat i Kista?
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Ska vi flytta fram fikat i Kista?

    Vad säger ni, ska vi satsa på fika i Kista nästa torsdag istället? Ev får jag släktbesök imorgon fm.

  2. 1
    Ska vi flytta fram fikat i Kista? Vad säger ni, ska vi satsa på fika i Kista nästa torsdag istället? Ev får jag släktbesök imorgon fm.

  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Jag kan inte

    nästa torsdag, min mamma kommer hit då. Men jag hänger gärna med en annan gång.

    Imorgon ska Ellen till tandis kl 9.30 och efter det måste jag handla lite nya kläder till barnen. Det räcker med ett barn när jag ska handla.

    Jag gick just igenom alla mina st 74 kläder för att plocka fram till Emil. Vad han växer.... Jag vill köpa några mjuka tunna byxor till honom men ville först kolla mina gömmor. Grejen är att alla pojkbyxor oftast är så hårda tycker jag. Massa detaljer och så. Jag vill ha mjuka byxor på honom nu när han ligger mest. Jag får nog svårt att fika imorgon.
  4. 2
    Jag kan inte nästa torsdag, min mamma kommer hit då. Men jag hänger gärna med en annan gång.

    Imorgon ska Ellen till tandis kl 9.30 och efter det måste jag handla lite nya kläder till barnen. Det räcker med ett barn när jag ska handla.

    Jag gick just igenom alla mina st 74 kläder för att plocka fram till Emil. Vad han växer.... Jag vill köpa några mjuka tunna byxor till honom men ville först kolla mina gömmor. Grejen är att alla pojkbyxor oftast är så hårda tycker jag. Massa detaljer och så. Jag vill ha mjuka byxor på honom nu när han ligger mest. Jag får nog svårt att fika imorgon.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Oj! :)

    Storlek 74? Ja, det står inte på förrän Filip är där.. :) Han har börjat med stl 68 i allt fler plagg nu. Vissa 62:or är på tok för korta och för små, men det där varierar väl också lite beroende på var man köpt plaggen. Vissa är väl mindre i storlekarna antar jag?

    Ja, jag vill också ha mjuka byxor till Filip, det lär ju vara det skönaste då de ligger ner mest hela tiden.

    Hoppas vi kan ses på fika nångång framöver! :)


  6. 3
    Oj! :) Storlek 74? Ja, det står inte på förrän Filip är där.. :) Han har börjat med stl 68 i allt fler plagg nu. Vissa 62:or är på tok för korta och för små, men det där varierar väl också lite beroende på var man köpt plaggen. Vissa är väl mindre i storlekarna antar jag?

    Ja, jag vill också ha mjuka byxor till Filip, det lär ju vara det skönaste då de ligger ner mest hela tiden.

    Hoppas vi kan ses på fika nångång framöver! :)


Liknande trådar

  1. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:40
  2. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 23:10
  3. Flytta fram Skansen-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 09:33
  4. Flytta fram kyl- frys
    By **Chamomilla** in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 08:37
  5. Groen, jag måste bara flytta fram
    By alca in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 23:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar