pruttande vagina...???
_0602 Februaribarn
  1. Helen
    #1

    pruttande vagina...???

    Hej!
    Är på besök i Februaribarnsgruppen och hoppas att med denna rubrik kunna fånga många läsare som kan ge mig lite information och råd beträffande denna mindre roliga åkomma som har hållit i sig sedan förlossningen, i slutet av februari...

    Har någon av er liknande symptom, dvs att man har gaser i slidan och pruttar, och kan det tex. bero på för lite knipövningar?

    tack på förhand för alla råd och tips!
    Helen
  2. 1
    pruttande vagina...??? Hej!
    Är på besök i Februaribarnsgruppen och hoppas att med denna rubrik kunna fånga många läsare som kan ge mig lite information och råd beträffande denna mindre roliga åkomma som har hållit i sig sedan förlossningen, i slutet av februari...

    Har någon av er liknande symptom, dvs att man har gaser i slidan och pruttar, och kan det tex. bero på för lite knipövningar?

    tack på förhand för alla råd och tips!
    Helen
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Förmodligen så beror

    det ju på att luft kommer in i slidan, så det borde nog kunna avhjälpas genom flitigare knipövningar:)
    Rolig rubrik:)
  4. 2
    Förmodligen så beror det ju på att luft kommer in i slidan, så det borde nog kunna avhjälpas genom flitigare knipövningar:)
    Rolig rubrik:)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Känner igen...

    Drabbades också av \"pruttande vagina\" *fniss* efter min förra förlossning. Det försvann faktiskt av sig själv så småningom, utan att jag var alltför flitig med knipövningarna. Men knip på du, tror säkert att det försvinner fortare då.
  6. 3
    Känner igen... Drabbades också av \"pruttande vagina\" *fniss* efter min förra förlossning. Det försvann faktiskt av sig själv så småningom, utan att jag var alltför flitig med knipövningarna. Men knip på du, tror säkert att det försvinner fortare då.
  7. Sara m Frida
    #4

    Det

    är ju luft som kommer in i slidan när du har sex förmodligen. Eller när får du det?
  8. 4
    Det är ju luft som kommer in i slidan när du har sex förmodligen. Eller när får du det?
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Diskuterade detta med

    min bm på efterkontrollen då jag fortfarande känner mig \"öppen\". Är halvbra med knipningarna och upplever det du säger någon gång då och då.

    Bm menade på att man får räkna med 9 mån grav och 9 månader för att komma tillbaka till normalstadium. Knipövningar gör säkert nytta men jag tror även att tiden skall få ha sin gång.

    Fast gaser är jag lite fundersam över. Jag upplever det kanske mer som om det kommer in luft när jag ex sitter på svanken och rullar upp, el när jag sitter på huk och reser på mig. Dvs när jag varit i positioner när bäckenet varit mer öppet.

    Och du, man kan fortfarande vända sig till sin bm om man undrar över saker....
    Hoppas att det blir bättre!
  10. 5
    Diskuterade detta med min bm på efterkontrollen då jag fortfarande känner mig \"öppen\". Är halvbra med knipningarna och upplever det du säger någon gång då och då.

    Bm menade på att man får räkna med 9 mån grav och 9 månader för att komma tillbaka till normalstadium. Knipövningar gör säkert nytta men jag tror även att tiden skall få ha sin gång.

    Fast gaser är jag lite fundersam över. Jag upplever det kanske mer som om det kommer in luft när jag ex sitter på svanken och rullar upp, el när jag sitter på huk och reser på mig. Dvs när jag varit i positioner när bäckenet varit mer öppet.

    Och du, man kan fortfarande vända sig till sin bm om man undrar över saker....
    Hoppas att det blir bättre!

Liknande trådar

  1. Hur känns en stor vagina?
    By Ann Onym in forum Pappasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:48
  2. Slapp vagina
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 00:03
  3. Vagina..
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 12:56
  4. pruttande bebis?
    By annsan_79 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 08:46
  5. Pruttande bebis
    By Ammamamma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 21:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar