Någon frågade om senaste
Hem & fritid
  1. Killa
    #1

    Någon frågade om senaste

    frisyrmodet!

    Jag vet en frisyr som kommer att komma hösten -06. Såg den på en visning hos Larson och Lange i Malmö och den är supersnygg. Mjuk page bak, en sida kort och den andra lite längre. Luggen i mjuk sidlugg. Färgen var faktiskt GUL! Det är svårt att beskriva men SUPERSNYGG är den. Jag försöker spara till den nu :)
  2. 1
    Någon frågade om senaste frisyrmodet!

    Jag vet en frisyr som kommer att komma hösten -06. Såg den på en visning hos Larson och Lange i Malmö och den är supersnygg. Mjuk page bak, en sida kort och den andra lite längre. Luggen i mjuk sidlugg. Färgen var faktiskt GUL! Det är svårt att beskriva men SUPERSNYGG är den. Jag försöker spara till den nu :)
  3. h*
    #2

    och jag som

    nästan grät senast jag gjorde slingor och hela håret blev gult. Jag visste inte att jag var trendig. Annars låter frisyren snygg.
  4. 2
    och jag som nästan grät senast jag gjorde slingor och hela håret blev gult. Jag visste inte att jag var trendig. Annars låter frisyren snygg.
  5. Sol
    #3

    Ha ha!

    Den frisyren klippte jag mig i förra veckan, utan att veta om att det var hett. Gud vilket trenorakel jag är...
  6. 3
    Ha ha! Den frisyren klippte jag mig i förra veckan, utan att veta om att det var hett. Gud vilket trenorakel jag är...
  7. Sol
    #4

    trendorakel

    skall det stå juuu... ;-)
  8. 4
    trendorakel skall det stå juuu... ;-)

Liknande trådar

  1. Någon frågade mig om,,,,,
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 14:46
  2. Någon frågade om tavlor för ett tag sen!
    By - Miko - in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 13:31
  3. Någon frågade ang Madrid
    By madridemma in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 11:10
  4. Det var någon som frågade om
    By Millan med 4 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 19:46
  5. Det var någon som frågade om VB
    By martino in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar