Analsex
Sex & erotik
  1. Mannen
    #1

    Analsex

    Jag tycker att det är otroligt skönt med analsex. Den superläckra inramningen med kvinnans kurvor. Den elastiska öppning som man dyrkar upp finger för finger. Inträngandet som sker så sakta att man kan njuta av varje millimeter. Inbromsningen när man är helt inne. Första rörelsen bakåt. De lugna stötarna, som blir häftigare.

    Är det någon mer än jag som tycker att analsex är ascoolt?
  2. 1
    Analsex Jag tycker att det är otroligt skönt med analsex. Den superläckra inramningen med kvinnans kurvor. Den elastiska öppning som man dyrkar upp finger för finger. Inträngandet som sker så sakta att man kan njuta av varje millimeter. Inbromsningen när man är helt inne. Första rörelsen bakåt. De lugna stötarna, som blir häftigare.

    Är det någon mer än jag som tycker att analsex är ascoolt?
  3. Linda
    #2

    Vad är det för fel på..

    det \" vanliga\" hålet?
  4. 2
    Vad är det för fel på.. det \" vanliga\" hålet?
  5. Anonym ikväll
    #3

    Underbart!

    Det finns inget härligare än när min man tar emot mig, påklädd en strapon, i sitt lilla tighta rumphål. Han skriker av vällust och om jag samtidigt masserar hans lem blir det nästan för mycket för honom. Det är så härligt att mäns största njutning ofta ligger i just att bli penetrerade analt, för det är min största njutning också, att penetrera honom där bak!
  6. 3
    Underbart! Det finns inget härligare än när min man tar emot mig, påklädd en strapon, i sitt lilla tighta rumphål. Han skriker av vällust och om jag samtidigt masserar hans lem blir det nästan för mycket för honom. Det är så härligt att mäns största njutning ofta ligger i just att bli penetrerade analt, för det är min största njutning också, att penetrera honom där bak!
  7. Frågande??
    #4

    Är vi

    skapt för att ha analsex eller i det vanliga hålet? En liten undran bara.
  8. 4
    Är vi skapt för att ha analsex eller i det vanliga hålet? En liten undran bara.
  9. Anonym hål 1
    #5

    Nä det är vi inte!

    Vi är inte skapta för att bli tagna i det bakre hålet, men det finns folk som gillar det. Huvudsaken är att ingen tror att man måste ha den sortens sex för det måste man definitivt inte. Det är en udda form av sex som endast ett fåtal individer verkligen uppskattar. Resten som ägnar sig åt aktiviteten tror jag tyvärr gör det för att dom tror det ska vara så.
  10. 5
    Nä det är vi inte! Vi är inte skapta för att bli tagna i det bakre hålet, men det finns folk som gillar det. Huvudsaken är att ingen tror att man måste ha den sortens sex för det måste man definitivt inte. Det är en udda form av sex som endast ett fåtal individer verkligen uppskattar. Resten som ägnar sig åt aktiviteten tror jag tyvärr gör det för att dom tror det ska vara så.
  11. sessan
    #6

    oj

    tror du underskattar männsikors förmåga att tänka själv, man utsätter sig sällan för sånt man inte gillar, gillar man inte analsex så har man det inte, och udda är det då inte, analt räknas som vanilj numera ju, dvs det är rätt normalt... om du ser en så liten sak som udda så skulle du skrika moralpanik om du ens visste hälften av vad som föregår i mitt och många andras sovrum... deepthroating, spanking, rep och bojor, och massa annat mys :-)
  12. 6
    oj tror du underskattar männsikors förmåga att tänka själv, man utsätter sig sällan för sånt man inte gillar, gillar man inte analsex så har man det inte, och udda är det då inte, analt räknas som vanilj numera ju, dvs det är rätt normalt... om du ser en så liten sak som udda så skulle du skrika moralpanik om du ens visste hälften av vad som föregår i mitt och många andras sovrum... deepthroating, spanking, rep och bojor, och massa annat mys :-)
  13. Anonym hål 1
    #7

    Jag vet, jag vet

    Jag ägnar mig också åt vad jag kallar udda former av sex, några av dem du nämner t ex. Bara för att jag säger att en form av sex är udda så betyder det inte att jag tycker den är omoralisk! Jag moraliserar inte men jag är övertygad om att det finns mycket som folk gör för dom tror det skall vara så eller att dom pressas till det. Detta gäller osäkra människor och unga människor som inte funnit sin sexuella identitet. Jag har funnit min sexuella ID så jag kan hänga upp mig på väggkorset om jag har lust men som 18-åring kan jag inte säga att det hade varit bra om jag gjort detsamma.
  14. 7
    Jag vet, jag vet Jag ägnar mig också åt vad jag kallar udda former av sex, några av dem du nämner t ex. Bara för att jag säger att en form av sex är udda så betyder det inte att jag tycker den är omoralisk! Jag moraliserar inte men jag är övertygad om att det finns mycket som folk gör för dom tror det skall vara så eller att dom pressas till det. Detta gäller osäkra människor och unga människor som inte funnit sin sexuella identitet. Jag har funnit min sexuella ID så jag kan hänga upp mig på väggkorset om jag har lust men som 18-åring kan jag inte säga att det hade varit bra om jag gjort detsamma.
  15. Frågande??
    #8

    Håller

    fullständigt med dig i det du skriver. Kloka och tänkvärda ord.
  16. 8
    Håller fullständigt med dig i det du skriver. Kloka och tänkvärda ord.
  17. Lilly
    #9

    Mannen

    Tycker du att det är lika skönt att ta emot analsex som att ge?

  18. 9
    Mannen Tycker du att det är lika skönt att ta emot analsex som att ge?

  19. Medlem sedan
    Mar 2006
    #10

    Nej!

    Vi är heller inte \"skapta\" för att sitta framför en dator 8 timmar per dag eller att sminka oss etc etc.

    Varför är det så viktigt att referera till vad som är naturligt eller inte. Huvudsaken är väl att det är vuxna människor som tagit ett eget beslut utifrån vad de vill eller inte vill. Simple as that.
  20. 10
    Nej! Vi är heller inte \"skapta\" för att sitta framför en dator 8 timmar per dag eller att sminka oss etc etc.

    Varför är det så viktigt att referera till vad som är naturligt eller inte. Huvudsaken är väl att det är vuxna människor som tagit ett eget beslut utifrån vad de vill eller inte vill. Simple as that.
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11

    Det behöver väl inte vara nåt FEL

    men det är annorlunda..
  22. 11
    Det behöver väl inte vara nåt FEL men det är annorlunda..
  23. Sarah
    #12

    Självklart

    är vi inte skapt för att sitta vid en dator 8 timmar osv. Självklart är det vuxna människor som bestämmer över sig själva och gör vad dom vill.

    Men varför vilja tala om det för alla? Gör man det så måste ju alla få svara och tycka som dom vill utan att någon/några säger att det är fel av dom. Likaväl att den som nu säger att dom tycker om analsex osv. Får göra det. Som sagt vi är vuxna människor och gör vad vi vill och tycker som vi vill. Och det måste vi acceptera.

    Sen kan man ju få disskutera det hela och vrida och vända det fram och tillbaka. Utan att det blir otrevligt på något vis. (Inte sagt att du var otrevlig.)Utan rent allmänt.
  24. 12
    Självklart är vi inte skapt för att sitta vid en dator 8 timmar osv. Självklart är det vuxna människor som bestämmer över sig själva och gör vad dom vill.

    Men varför vilja tala om det för alla? Gör man det så måste ju alla få svara och tycka som dom vill utan att någon/några säger att det är fel av dom. Likaväl att den som nu säger att dom tycker om analsex osv. Får göra det. Som sagt vi är vuxna människor och gör vad vi vill och tycker som vi vill. Och det måste vi acceptera.

    Sen kan man ju få disskutera det hela och vrida och vända det fram och tillbaka. Utan att det blir otrevligt på något vis. (Inte sagt att du var otrevlig.)Utan rent allmänt.
  25. Isolde
    #13

    Analsex

    är fina grejer så ja!
  26. 13
    Analsex är fina grejer så ja!
  27. Medlem sedan
    Mar 2006
    #14

    Jag är med..

    på hur du menar. Det kanske är jag som är \"allergisk\" mot diskussioner som mynnar ut i vad som anses \"naturligt\" och inte. Men annars gillar jag ju diskussioner:)
  28. 14
    Jag är med.. på hur du menar. Det kanske är jag som är \"allergisk\" mot diskussioner som mynnar ut i vad som anses \"naturligt\" och inte. Men annars gillar jag ju diskussioner:)
  29. Trulf
    #15

    Mmmm

    Så härligt att stå på alla fyra och känna hur den tränger in och jag inte har någonstans att ta vägen...
  30. 15
    Mmmm Så härligt att stå på alla fyra och känna hur den tränger in och jag inte har någonstans att ta vägen...
  31. -ullebulle-
    #16

    Nä,

    ärslet ska man skita med och munnen ska man äta och prata med ;-)

    Det finns massor av saker man kan göra som inte är tänkta så - men som är rätt trevliga för det. Som att knulla UTAN att ha för avsikt att avla barn. Eller stoppa kuken i munnen på nån eller bre smöret på knäckemackan på fel sida.

    Testa (nästan) allt en gång, vem vet det kanske är skönt?
  32. 16
    Nä, ärslet ska man skita med och munnen ska man äta och prata med ;-)

    Det finns massor av saker man kan göra som inte är tänkta så - men som är rätt trevliga för det. Som att knulla UTAN att ha för avsikt att avla barn. Eller stoppa kuken i munnen på nån eller bre smöret på knäckemackan på fel sida.

    Testa (nästan) allt en gång, vem vet det kanske är skönt?
  33. -ullebulle-
    #17

    Tror du?

    Endast ett fåtal? Jag vet fler som gillar det, både män och kvinnor. Tror dock att det är sjuttiotalisterna som verkligen vågat prova - fler än en gång som upptäckt att det kan vara rätt trevligt.
  34. 17
    Tror du? Endast ett fåtal? Jag vet fler som gillar det, både män och kvinnor. Tror dock att det är sjuttiotalisterna som verkligen vågat prova - fler än en gång som upptäckt att det kan vara rätt trevligt.
  35. -ullebulle-
    #18

    Nääää!

    När man är vuxen och stabil i sin sexualitet och man vet vad man gillar så går man väl inte med på en massa i tron att det ska vara så? Okej när man var i tonåren, men inte nu.
  36. 18
    Nääää! När man är vuxen och stabil i sin sexualitet och man vet vad man gillar så går man väl inte med på en massa i tron att det ska vara så? Okej när man var i tonåren, men inte nu.
  37. Medlem sedan
    Mar 2006
    #19

    Varför?

    Varför kommer denna fråga alltid upp, som svar när någon man skriver om analsex? Nu kanske du bara är nyfiken på vad han gillar rent allmänt, och i så fall är det ju OK.

    Men annars - räcker det inte om han njuter av att ge, och hans kvinna njuter av att ta emot? Om det är så, men mannen _inte_ gillar att ta emot (eller kvinnan inte gillar att ge) - bör de avstå från analsex då? Eller vad menas?
  38. 19
    Varför? Varför kommer denna fråga alltid upp, som svar när någon man skriver om analsex? Nu kanske du bara är nyfiken på vad han gillar rent allmänt, och i så fall är det ju OK.

    Men annars - räcker det inte om han njuter av att ge, och hans kvinna njuter av att ta emot? Om det är så, men mannen _inte_ gillar att ta emot (eller kvinnan inte gillar att ge) - bör de avstå från analsex då? Eller vad menas?
  39. M©ckan
    #20

    ascoolt

    vete 17, men alla gillar vi olika saker.

    Kvinnokroppen är vackert inramad vare sig det gäller analsex eller inte.
  40. 20
    ascoolt vete 17, men alla gillar vi olika saker.

    Kvinnokroppen är vackert inramad vare sig det gäller analsex eller inte.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar