Hemorojder.
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Hemorojder.

    Har haft det till och från ett tag nu, men det har alltid hjälpt bra med alcosanal suppar, men inte igår kväll. Jag har haft jätteont nästan hela natten så jag inte har kunnat sova. Nån som vet om man kan få nåt annat receptbelagt utskrivet som gravid? Känns inte så kul att hålla på att ringa runt och prata/fråga om det.

    Andra tips tas också tacksamt emot!
  2. 1
    Hemorojder. Har haft det till och från ett tag nu, men det har alltid hjälpt bra med alcosanal suppar, men inte igår kväll. Jag har haft jätteont nästan hela natten så jag inte har kunnat sova. Nån som vet om man kan få nåt annat receptbelagt utskrivet som gravid? Känns inte så kul att hålla på att ringa runt och prata/fråga om det.

    Andra tips tas också tacksamt emot!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    jag såg någon

    som skrev något om en påse med is som hon tryckte emot. själv har jag, som tur är, inte de problemen. Ska se om jag kan hitta inlägget igen...
  4. 2
    jag såg någon som skrev något om en påse med is som hon tryckte emot. själv har jag, som tur är, inte de problemen. Ska se om jag kan hitta inlägget igen...
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3

    Jag har provat det,

    men det hjälpte bara en liten, liten stund.
  6. 3
    Jag har provat det, men det hjälpte bara en liten, liten stund.
  7. Sofia v.37
    #4

    Xylocainsalva?

    Köpte det härom dagen till sonens myggbett, det stog att man kunde använda det för att bedöva sådana smärtor också.
  8. 4
    Xylocainsalva? Köpte det härom dagen till sonens myggbett, det stog att man kunde använda det för att bedöva sådana smärtor också.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    Aha, det har jag inte provat,

    tror att jag har det hemma. Skall genast kolla.
    TACK för tipset!
  10. 5
    Aha, det har jag inte provat, tror att jag har det hemma. Skall genast kolla.
    TACK för tipset!

Liknande trådar

  1. hemorojder
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-10, 14:25
  2. Hemorojder...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 17:40
  3. Hemorojder?
    By Bumbi 22/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 19:12
  4. AJ!!! (hemorojder?)
    By Ulcerösen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 08:33
  5. Hemorojder???
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar