Teutonia - huvudskydd
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Teutonia - huvudskydd

    Jag har en Teutonia Mistral 05a som är så krånglig att fälla ryggen på. Tog för några dagar sedan bort huvudskyddet och nu blir det lite lättare. MEN är det säkert? Skulle ni ta bort det? Det som känns lite dumt är liksom att suffletten har mindre stöd och man får dra och fixa med den.
  2. 1
    Teutonia - huvudskydd Jag har en Teutonia Mistral 05a som är så krånglig att fälla ryggen på. Tog för några dagar sedan bort huvudskyddet och nu blir det lite lättare. MEN är det säkert? Skulle ni ta bort det? Det som känns lite dumt är liksom att suffletten har mindre stöd och man får dra och fixa med den.
  3. Anonym
    #2

    olika

    Jag vet många som tycker att de är av ondo och det är krångligt med sufletten.
    Personligen tar jag hellre det problemet då mina barn har skjutit sig ut genom sufletten flera gånger då jag haft vagnar utan.
  4. 2
    olika Jag vet många som tycker att de är av ondo och det är krångligt med sufletten.
    Personligen tar jag hellre det problemet då mina barn har skjutit sig ut genom sufletten flera gånger då jag haft vagnar utan.

Liknande trådar

  1. Teutonia fun?
    By Fideli_76 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 10:15
  2. Teutonia-lev.tid?
    By mohlina in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 19:22
  3. Teutonia?
    By nicki in forum Bebissnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 21:31
  4. huvudskydd till patapum?
    By *Filur in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 10:42
  5. Har Brio - 05 huvudskydd?
    By Freja2003 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar