Gult snor i evigheter
Kropp & hälsa
  1. Köper näsdukar i storpack
    #1

    Gult snor i evigheter

    Jag har haft tjockt gult snor i näsan hur länge som helst. Hade många förkylningar i vintras och även om det var länge sen jag var förkyld och kände mig _sjuk_ så dras jag fortfarande med detta gula kladd i näsan hela tiden. Luktsinnet är dessutom dåligt och jag känner mig trött hela tiden.

    Någon idé att vända sig till läkare tror ni? Vår doktor är rätt bra på att få en att känna att man kommer och stör nämligen, så jag vill ogärna gå dit i onödan.
  2. 1
    Gult snor i evigheter Jag har haft tjockt gult snor i näsan hur länge som helst. Hade många förkylningar i vintras och även om det var länge sen jag var förkyld och kände mig _sjuk_ så dras jag fortfarande med detta gula kladd i näsan hela tiden. Luktsinnet är dessutom dåligt och jag känner mig trött hela tiden.

    Någon idé att vända sig till läkare tror ni? Vår doktor är rätt bra på att få en att känna att man kommer och stör nämligen, så jag vill ogärna gå dit i onödan.
  3. Alex
    #2

    Hade nog gått till läkaren ändå

    Färgat snor kan ju betyda att det är en bakterieinfektion och om du dessutom är trött kan det kanske vara så att du skulle behöva en kur antibiotika för att bli av med infektionen. Jag tycker det är bättre att gå en gång för mycket än en gång för lite.
  4. 2
    Hade nog gått till läkaren ändå Färgat snor kan ju betyda att det är en bakterieinfektion och om du dessutom är trött kan det kanske vara så att du skulle behöva en kur antibiotika för att bli av med infektionen. Jag tycker det är bättre att gå en gång för mycket än en gång för lite.

Liknande trådar

  1. snor snor snor.....dagis?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 09:20
  2. Snor, snor och åter snor!!
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 19:10
  3. Snor snor och så liter mera snor
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 11:10
  4. Snor snor i långa strängar....
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 12:53
  5. Snor, snor, host och förkylning...
    By tus_ in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar