Bin inomhus
Hem & fritid
  1. inga_
    #1

    Bin inomhus

    Vet inte om det passar in att ställa frågan här men gör ett försök.

    Tog idag en sväng upp till vår gamla sommarstuga som vi inte varit i på mycket länge.

    Till min fasa är där fullt av bin inomhus. De rör sig om tusentals bin. Levande och döda. Det surrar och låter från taket och det verkar som om de tar sig in genom innertaket där de gjort ett hål. På utsidan kan man se en ström av bin ta sig in. Troligen har de byggt bo mellan inner och yttertak.

    Hur får jag bort dem ? Någon som vet?

    Frågar även på Hus o Hemsidan.
  2. 1
    Bin inomhus Vet inte om det passar in att ställa frågan här men gör ett försök.

    Tog idag en sväng upp till vår gamla sommarstuga som vi inte varit i på mycket länge.

    Till min fasa är där fullt av bin inomhus. De rör sig om tusentals bin. Levande och döda. Det surrar och låter från taket och det verkar som om de tar sig in genom innertaket där de gjort ett hål. På utsidan kan man se en ström av bin ta sig in. Troligen har de byggt bo mellan inner och yttertak.

    Hur får jag bort dem ? Någon som vet?

    Frågar även på Hus o Hemsidan.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Antisimex

    skulle jag nog prata med.
  4. 2
    Antisimex skulle jag nog prata med.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Har ni en

    försäkring så brukar det ingå ohyrebekämpning där. Kolla med försökringsbolaget först! Sen måste ni nog ha dit någon som kan spruta medel på rätt sätt, t ex Anticimex.
  6. 3
    Har ni en försäkring så brukar det ingå ohyrebekämpning där. Kolla med försökringsbolaget först! Sen måste ni nog ha dit någon som kan spruta medel på rätt sätt, t ex Anticimex.

Liknande trådar

  1. Flugor inomhus NU?
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 21:06
  2. 16 grader inomhus
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 10:07
  3. Vi har 26 grad3er inomhus
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 04:05
  4. Flygmyror inomhus...
    By Melodie in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 08:45
  5. Bin inomhus
    By inga_ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar