Nu är den såld!
Bebissnack
  1. AnnaH m Agnes & Anton
    #1

    Nu är den såld!

    Frågade anonymt häromdagen om vilket pris jag skulle sätta på Baby Travels Easy Jogger från 05. Nu är den såld för 3600 kr! Gick mycket snabbt. Jag känner mig nöjd med priset och jag hoppas att köparen blir nöjd med vagnen. Gillar den skarpt och känner ett visst vemod..
  2. 1
    Nu är den såld! Frågade anonymt häromdagen om vilket pris jag skulle sätta på Baby Travels Easy Jogger från 05. Nu är den såld för 3600 kr! Gick mycket snabbt. Jag känner mig nöjd med priset och jag hoppas att köparen blir nöjd med vagnen. Gillar den skarpt och känner ett visst vemod..
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Ja...

    Det är en bra vagn, förstår att du känner vemod, men det är ju otroligt vad bra betalt man får för de!! Jätteroligt :).
    Jag köpte min 05:a ny för 3700 :) hihi. Kanske borde sälja den nu medans de ligger högt i pris?! ;) näääää.... jag gillar den för mycket!
  4. 2
    Ja... Det är en bra vagn, förstår att du känner vemod, men det är ju otroligt vad bra betalt man får för de!! Jätteroligt :).
    Jag köpte min 05:a ny för 3700 :) hihi. Kanske borde sälja den nu medans de ligger högt i pris?! ;) näääää.... jag gillar den för mycket!

Liknande trådar

  1. Jag är såld!!!!
    By ita_g in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 09:07
  2. Nu är den SÅLD...
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 08:55
  3. SÅLD..........................
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:40
  4. Då va den såld oxå...
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:45
  5. Jag är såld!
    By lulu in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar