Min man är i telefonen med
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Min man är i telefonen med

    en doktor för hans huvudvärk. Han har haft blixthuvudvärk och yrsel sen han kom hem från England.
  2. 1
    Min man är i telefonen med en doktor för hans huvudvärk. Han har haft blixthuvudvärk och yrsel sen han kom hem från England.
  3. Anonym
    #2

    Hoppas att dr kan hjälpa honom

    Vet ju själv hur trist och jobbigt det är med huvudvärk och yrsel.
  4. 2
    Hoppas att dr kan hjälpa honom Vet ju själv hur trist och jobbigt det är med huvudvärk och yrsel.
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    Aj aj!

    stackars honom. Hoppas att det snart går över. Kan det vara en kraftig form av migrän?
  6. 3
    Aj aj! stackars honom. Hoppas att det snart går över. Kan det vara en kraftig form av migrän?
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Vad blev diagnosen?

    Otäckt med huvudvärk och yrsel. Förhoppningsvis är det \"bara\" hettan och jetlag i kombination.
  8. 4
    Vad blev diagnosen? Otäckt med huvudvärk och yrsel. Förhoppningsvis är det \"bara\" hettan och jetlag i kombination.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Verkar inte vara

    så farligt, de tyckte att han skulle åka in och kollas ordentligt men han tyckte att har vi köpt biobiljetter så borde vi gå på bio så det gjorde vi. Det kan alltså inte vara så farligt, men män är ju kanske lite känsligare....
  10. 5
    Verkar inte vara så farligt, de tyckte att han skulle åka in och kollas ordentligt men han tyckte att har vi köpt biobiljetter så borde vi gå på bio så det gjorde vi. Det kan alltså inte vara så farligt, men män är ju kanske lite känsligare....

Liknande trådar

  1. Telefonen
    By Lisse in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 16:49
  2. Telefonen är död!
    By Ingen alls in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:39
  3. Det var den telefonen det...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 14:03
  4. telefonen är MIN!
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 20:05
  5. pip pip i telefonen!!!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar