Beg vagn till nyfödd
Bebissnack
  1. cissi
    #1

    Beg vagn till nyfödd

    Om ni skulle köpa en beg vagn för 2500 vad skulle ni köpa då.
  2. 1
    Beg vagn till nyfödd Om ni skulle köpa en beg vagn för 2500 vad skulle ni köpa då.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2

    Jag skulle köpa en

    Brio Nova eller en EL Crossway med lift i tror jag...
    Eller en duo om barnet kommer i vinter.
  4. 2
    Jag skulle köpa en Brio Nova eller en EL Crossway med lift i tror jag...
    Eller en duo om barnet kommer i vinter.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Hmmm...

    ...förmodligen en Teutonia Mistral sport. Eller kanske en Brio nova. Svårt val eftersom jag inte kan tänka mej en vagn utan svängbara hjul och de finns nog inte för 2500 kr än tyvärr. Kanske kan man hitta en Quinny freestyle 3xl för det priset och då hade jag valt den.
  6. 3
    Hmmm... ...förmodligen en Teutonia Mistral sport. Eller kanske en Brio nova. Svårt val eftersom jag inte kan tänka mej en vagn utan svängbara hjul och de finns nog inte för 2500 kr än tyvärr. Kanske kan man hitta en Quinny freestyle 3xl för det priset och då hade jag valt den.
  7. Ulrika
    #4

    Skriver under...

    på 3XL. Jag har nyligen köpt en som komplettering till min nu 7 mån gamla dotter, som är i \"mellanåldern\" för vår P&T syskonvagn. Den är väldigt trevlig och bekväm att köra och lillskruttan trivs förträffligt. Ute i landet vet jag att man kan få dem beg för ca 2500, fast jag fick ge tusenlappen mer för min här i sthlm (i gengäld fick jag ju liggdelen, som sagt). Har rekommenderat den till mina kompisar i bebistankar!
  8. 4
    Skriver under... på 3XL. Jag har nyligen köpt en som komplettering till min nu 7 mån gamla dotter, som är i \"mellanåldern\" för vår P&T syskonvagn. Den är väldigt trevlig och bekväm att köra och lillskruttan trivs förträffligt. Ute i landet vet jag att man kan få dem beg för ca 2500, fast jag fick ge tusenlappen mer för min här i sthlm (i gengäld fick jag ju liggdelen, som sagt). Har rekommenderat den till mina kompisar i bebistankar!

Liknande trådar

  1. Vagn till en nyfödd?
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 18:01
  2. Vagn till nyfödd?
    By jannice_ in forum Bebissnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 14:42
  3. Tips på beg. vagn till nyfödd?
    By jessikao in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 14:07
  4. Vagn till nyfödd?? Hjälp!!
    By anulik in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 19:05
  5. vagn till nyfödd
    By Susanna in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 13:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar