Hur känns en stor vagina?
Pappasnack
  1. Ann Onym
    #1

    Hur känns en stor vagina?

    Ursäkta frågan, men jag undrar ärligt. Vågar inte fråga maken (vågar inte höra svaret)...Hur stor kan den bli? Kan det vara som ett tomum därinne när mannen kör in k**en? Har fött 4 barn, och tror själv att jag är stor som ett hus...
  2. 1
    Hur känns en stor vagina? Ursäkta frågan, men jag undrar ärligt. Vågar inte fråga maken (vågar inte höra svaret)...Hur stor kan den bli? Kan det vara som ett tomum därinne när mannen kör in k**en? Har fött 4 barn, och tror själv att jag är stor som ett hus...
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Vinkel, vilja, väta

    Det handlar om relativa storlekar, och friktion.

    En vid kvinna med god muskelkontroll känns ju mer en en lite mindre vid med slappa muskler. Men vad som säger \"vid\" är ju minst lika beroende av hur stor mannen är. Ju. Om vaginan är normal, men mannen pytteliten, blir det ju liksom samma effekt som om mannen är stor, men hon är enorm.

    Vid för stor skillnad uteblir mekanisk retning, och en hel del av förutsättningen för mannens njutning.

    Om du pratar om djup, är det enda problematiska en för \"grund\" kvinna; det har jag stött på (sic) ibland. HAr hon dessutom spiral kan det bli _riktigt_ obekvämt - inte nog med att man smäller i cervixen (med åtförljande skarpa smärta för kvinnan), själv får jag läskiga märken på ollonet av trådarna från spiralen.

    Samtidigt har jag umgåtts med kvinnor som utan problem kunnat ha min knytnäve i sig, men ändå känts trånga som en kramande hand när andra delar av mig varit där. Det handlar om muskler - träna, träna, träna! Alla kan!
  4. 2
    Vinkel, vilja, väta Det handlar om relativa storlekar, och friktion.

    En vid kvinna med god muskelkontroll känns ju mer en en lite mindre vid med slappa muskler. Men vad som säger \"vid\" är ju minst lika beroende av hur stor mannen är. Ju. Om vaginan är normal, men mannen pytteliten, blir det ju liksom samma effekt som om mannen är stor, men hon är enorm.

    Vid för stor skillnad uteblir mekanisk retning, och en hel del av förutsättningen för mannens njutning.

    Om du pratar om djup, är det enda problematiska en för \"grund\" kvinna; det har jag stött på (sic) ibland. HAr hon dessutom spiral kan det bli _riktigt_ obekvämt - inte nog med att man smäller i cervixen (med åtförljande skarpa smärta för kvinnan), själv får jag läskiga märken på ollonet av trådarna från spiralen.

    Samtidigt har jag umgåtts med kvinnor som utan problem kunnat ha min knytnäve i sig, men ändå känts trånga som en kramande hand när andra delar av mig varit där. Det handlar om muskler - träna, träna, träna! Alla kan!
  5. Hoppas på svar
    #3

    FÖRLÅT MIG!!

    Jag måste ha fått hjärnsläpp-bara för att jag skrev svar längre ner som följd av min fråga här så glömde jag bort var jag var..
  6. 3
    FÖRLÅT MIG!! Jag måste ha fått hjärnsläpp-bara för att jag skrev svar längre ner som följd av min fråga här så glömde jag bort var jag var..
  7. forumvärd
    #4

    maila själv

    till redax så \"erkänner\" du ditt misstag :-)
  8. 4
    maila själv till redax så \"erkänner\" du ditt misstag :-)
  9. Hoppas på svar
    #5

    Svar till forumvärd

    Förlåt igen,men ämnet kändes väldigt laddat-jag ville inte maila redax om det.Hoppas min ursäkt godtas.
  10. 5
    Svar till forumvärd Förlåt igen,men ämnet kändes väldigt laddat-jag ville inte maila redax om det.Hoppas min ursäkt godtas.
  11. Medlem sedan
    Mar 2015
    #6
    Citat Ursprungligen postat av Ann Onym Visa inlägg
    Ursäkta frågan, men jag undrar ärligt. Vågar inte fråga maken (vågar inte höra svaret)...Hur stor kan den bli? Kan det vara som ett tomum därinne när mannen kör in k**en? Har fött 4 barn, och tror själv att jag är stor som ett hus...
    Hej.
    Jag skulle inte oroa mig över om din slida är stor.
    En kvinna med stor slida.kan man ha.så mycket mer roligt tillsammans med.
  12. 6
    Citat Ursprungligen postat av Ann Onym Visa inlägg
    Ursäkta frågan, men jag undrar ärligt. Vågar inte fråga maken (vågar inte höra svaret)...Hur stor kan den bli? Kan det vara som ett tomum därinne när mannen kör in k**en? Har fött 4 barn, och tror själv att jag är stor som ett hus...
    Hej.
    Jag skulle inte oroa mig över om din slida är stor.
    En kvinna med stor slida.kan man ha.så mycket mer roligt tillsammans med.
  13. Medlem sedan
    Mar 2015
    #7

    om din man inte uppskattar det du har.

    Hör av dig till mig då.

    Tror visserligen inte att han misstycker o han tycker nog inte att det är en jätteslida du har.

    Så jag tror att du oroar dig i onödan.
  14. 7
    om din man inte uppskattar det du har. Hör av dig till mig då.

    Tror visserligen inte att han misstycker o han tycker nog inte att det är en jätteslida du har.

    Så jag tror att du oroar dig i onödan.
  15. Medlem sedan
    Jul 2015
    #8
    Vaginakräm för att tajta till - http://shytobuy.se
  16. 8
    Vaginakräm för att tajta till - http://shytobuy.se
  17. Medlem sedan
    May 2022
    #9
    Vaginakräm för att tajta till - https://hespac.com/vaginse.htm
  18. 9
    Vaginakräm för att tajta till - https://hespac.com/vaginse.htm

Liknande trådar

  1. Slapp vagina
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 00:03
  2. Vagina..
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 12:56
  3. Min mage känns för stor!!
    By Jeanne1 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-29, 11:05
  4. pruttande vagina...???
    By Helen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 13:31
  5. Nu känns hon stor:-))
    By Helena,Bettan in forum _98 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar