Ni som nyligen har
Vikt
  1. pudding
    #1

    Ni som nyligen har

    köpt en Orbitrek - har ni fått med någon typ av dator till den? (när ni har köpt den för 1499.-)

    Man får ju erbjudande om att köpa en \"dator\" för 199.-, då blir det ju 1499+199(dator)+199(frakt). Men när jag har läst här verkar det som att några av er har fått med en dator ändå - fastän ni inte har beställt en.(?) Vill ju inte bli \"lurad\" på 199.- i så fall.

    Såg att den fanns på Halens också - fast dyrare och med alldeles för lite information (tycker jag), så jag har bestämt att jag ska beställa den från tvins istället. Hoppas på att snart bli en nöjd Orbitrek-ägare!
  2. 1
    Ni som nyligen har köpt en Orbitrek - har ni fått med någon typ av dator till den? (när ni har köpt den för 1499.-)

    Man får ju erbjudande om att köpa en \"dator\" för 199.-, då blir det ju 1499+199(dator)+199(frakt). Men när jag har läst här verkar det som att några av er har fått med en dator ändå - fastän ni inte har beställt en.(?) Vill ju inte bli \"lurad\" på 199.- i så fall.

    Såg att den fanns på Halens också - fast dyrare och med alldeles för lite information (tycker jag), så jag har bestämt att jag ska beställa den från tvins istället. Hoppas på att snart bli en nöjd Orbitrek-ägare!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Dator och dator

    Nu var det sambon som beställde våran så jag vet ärligt talat inte vad som skulle ingå. :)
    Men vi har en liten svart dosa som man sätter på och kopplar in en sladd till. Den visar tid, hastighet, sträcka och kcal. Något annat är det inte så man får ställa in motstånd osv själv. Det finns inga program att använda som ställer in motståndet åt en osv.
    Kan det vara denna dator du pratar om?
    Måste fråga sambon när han vaknar så jag blir på den säkra sidan. :) Återkommer senare.
  4. 2
    Dator och dator Nu var det sambon som beställde våran så jag vet ärligt talat inte vad som skulle ingå. :)
    Men vi har en liten svart dosa som man sätter på och kopplar in en sladd till. Den visar tid, hastighet, sträcka och kcal. Något annat är det inte så man får ställa in motstånd osv själv. Det finns inga program att använda som ställer in motståndet åt en osv.
    Kan det vara denna dator du pratar om?
    Måste fråga sambon när han vaknar så jag blir på den säkra sidan. :) Återkommer senare.

Liknande trådar

  1. Nyligen snittad
    By Milla&Tilde in forum Förlossning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 20:40
  2. Nyligen med barn?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 21:21
  3. Vi va nyligen med
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:22
  4. H&M nyligen?
    By Mica in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 20:24
  5. Nu har jag nyligen
    By anna71 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 22:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar