Det där om kalorier..
Vikt
  1. L-M (-6,6) 15 kvar
    #1

    Det där om kalorier..

    jag kör ju efter måbralättviktarna som är liknande VV. Jag verkar inte äte så mycket fler kalorier än Elin, men jag tränar ju inte så mycket som hon gör just nu. Jag räknar ju inte kalorier heller utan poäng och då kan ibland några få kalorier vara sånt man inte räknar med i poängen. Jag mår dock bra och verkar inte tappa hår o. dyl. men man kanske ska ta och införskaffa lite vitaminer, det kan ju inte skada antar jag. Jag äter ju nyttigt och får i mig det jag ska tror jag.
  2. 1
    Det där om kalorier.. jag kör ju efter måbralättviktarna som är liknande VV. Jag verkar inte äte så mycket fler kalorier än Elin, men jag tränar ju inte så mycket som hon gör just nu. Jag räknar ju inte kalorier heller utan poäng och då kan ibland några få kalorier vara sånt man inte räknar med i poängen. Jag mår dock bra och verkar inte tappa hår o. dyl. men man kanske ska ta och införskaffa lite vitaminer, det kan ju inte skada antar jag. Jag äter ju nyttigt och får i mig det jag ska tror jag.
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Ja..

    man kan ju äta samma mängd kalorier eller points men ändå äta olika! Så länge du mår bra torde du ju få i dig det du behöver. Jag tror att lite extra vitaminer o mineraler aldrig är fel när man viktminskar...
  4. 2
    Ja.. man kan ju äta samma mängd kalorier eller points men ändå äta olika! Så länge du mår bra torde du ju få i dig det du behöver. Jag tror att lite extra vitaminer o mineraler aldrig är fel när man viktminskar...
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Mmm

    Om man tränar bort 500-800 kcal på en dag är det ganska stor skillnad på om man t ex nöjer sig med promenader. Vitaminer är väl aldrig fel?
  6. 3
    Mmm Om man tränar bort 500-800 kcal på en dag är det ganska stor skillnad på om man t ex nöjer sig med promenader. Vitaminer är väl aldrig fel?

Liknande trådar

  1. kalorier per dag.....
    By mammaforever in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 21:44
  2. Mat och kalorier
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 20:39
  3. Kalorier
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 07:53
  4. kalorier?
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 19:08
  5. 108 kalorier
    By ejjvi in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 07:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar