Mer cancer *ot*
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Mer cancer *ot*

    Som ni kanske kommer ihåg så fick min mamma leukemi i november förra året. Nu i kväll ringde pappa och berättade att han har en tumör i magsäcken. Och sambons mamma har godartade cellförändringar i livmodern och ska opereras i september. Orkar inte mer nu.......
  2. 1
    Mer cancer *ot* Som ni kanske kommer ihåg så fick min mamma leukemi i november förra året. Nu i kväll ringde pappa och berättade att han har en tumör i magsäcken. Och sambons mamma har godartade cellförändringar i livmodern och ska opereras i september. Orkar inte mer nu.......
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    Men fy!!

    Oj oj, när tar det slut? Förstår att du inte mår bra av detta. Vet inte vad jag ska säga men skickar massor med styrkekramar till dig :(
  4. 2
    Men fy!! Oj oj, när tar det slut? Förstår att du inte mår bra av detta. Vet inte vad jag ska säga men skickar massor med styrkekramar till dig :(
  5. Pernilla med Lisa&Elin
    #3

    Oj!

    Det låter inget kul! Förstår att du inte orkar mer nu! Skickar en styrkekram!
  6. 3
    Oj! Det låter inget kul! Förstår att du inte orkar mer nu! Skickar en styrkekram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    *blir alldeles kall*

    Cancer är verkligen vidrigt! Min sambos mamma led ju av hjärn-cancer i 12 år så jag har förstått hur det tär på familj, krafter och livsgnista. Hoppas verkligen att din pappa får behandling snabbt och får bli frisk snarast! Liksom din svärmor givetvis.

    Hur mår din mamma idag?
  8. 4
    *blir alldeles kall* Cancer är verkligen vidrigt! Min sambos mamma led ju av hjärn-cancer i 12 år så jag har förstått hur det tär på familj, krafter och livsgnista. Hoppas verkligen att din pappa får behandling snabbt och får bli frisk snarast! Liksom din svärmor givetvis.

    Hur mår din mamma idag?
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5

    Men usch

    stor kram till dig! Det är en hemsk sjukdom!
    Stora styrkekramar från en annan med nära drabbade!

    Min pappa dog för snart 5 år sedan i tjocktarmcancer, mamma dog för 2.5 år sedan oväntat i hjärnblödning, två morbröder varav en i år har dött av prostatacancer som spritt sig. Svärfar har lyckats bekämpa sin prostatacancer och nu i sommar har min pappas död för fem år gått i repris då min kompis svärfar dött på precis samma sätt som min pappa.

    Så stora styrkekramar till dig, jag vet på ett ungefär vad du går igenom. På cancerfondens hemsida finns en 020-nummer som man kan ringa och få bra svar på alla sina frågor!

    Vill du fråga mig något så finns jag på MSN: [email protected]

    *styrkekram*
  10. 5
    Men usch stor kram till dig! Det är en hemsk sjukdom!
    Stora styrkekramar från en annan med nära drabbade!

    Min pappa dog för snart 5 år sedan i tjocktarmcancer, mamma dog för 2.5 år sedan oväntat i hjärnblödning, två morbröder varav en i år har dött av prostatacancer som spritt sig. Svärfar har lyckats bekämpa sin prostatacancer och nu i sommar har min pappas död för fem år gått i repris då min kompis svärfar dött på precis samma sätt som min pappa.

    Så stora styrkekramar till dig, jag vet på ett ungefär vad du går igenom. På cancerfondens hemsida finns en 020-nummer som man kan ringa och få bra svar på alla sina frågor!

    Vill du fråga mig något så finns jag på MSN: [email protected]

    *styrkekram*
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Nä men!

    Fy nu räcker det väl för er del?!!! Huga!

    Massor, massor med kramar!!!
  12. 6
    Nä men! Fy nu räcker det väl för er del?!!! Huga!

    Massor, massor med kramar!!!
  13. Ida m Jennie & Pontus
    #7

    Fy och usch

    Stor kram till dig.
  14. 7
    Fy och usch Stor kram till dig.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Nämen nu räcker det väl :O(

    Hoppas verkligen att din far och svärmor får den behandling de behöver, och att du och din sambo får den omvårdnad av nära och kära som ni behöver nu.
    *Kramar om*
  16. 8
    Nämen nu räcker det väl :O( Hoppas verkligen att din far och svärmor får den behandling de behöver, och att du och din sambo får den omvårdnad av nära och kära som ni behöver nu.
    *Kramar om*
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    Tackar som frågar!

    Jodå, cancercellerna är borta, men hon kämpar med följderna av stamcellstransplantationen och biverkningar av medecinerna, och hon är fortfarande väldigt infektionskänslig. Men relativtsett är det bra.
  18. 9
    Tackar som frågar!

    Jodå, cancercellerna är borta, men hon kämpar med följderna av stamcellstransplantationen och biverkningar av medecinerna, och hon är fortfarande väldigt infektionskänslig. Men relativtsett är det bra.

Liknande trådar

  1. cancer
    By orolig* in forum Sorg
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 17:52
  2. jag har cancer
    By Anonym nu in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 06:56
  3. Cancer
    By imported_millan78 in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 12:24
  4. Mer cancer *ot*
    By Madde Albin & Simon in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 21:34
  5. Cancer
    By Sanna med P & S in forum _03 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar