Nu ska jag går och sortera ut
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Nu ska jag går och sortera ut

    kläder som A redan, 7 veckor och 6,5 kg, har vuxit ur och som kusinen ska få ta över. Han verkar växa lite mer normalt och kanske kan använda kläderna lite längre än A som knappt hunnit haft på sig några av de kläder han nu vuxit ur...

    Nettan - Bamse-bodyn passar alldeles utmärkt just nu! ;-) Den är så söt!
  2. 1
    Nu ska jag går och sortera ut kläder som A redan, 7 veckor och 6,5 kg, har vuxit ur och som kusinen ska få ta över. Han verkar växa lite mer normalt och kanske kan använda kläderna lite längre än A som knappt hunnit haft på sig några av de kläder han nu vuxit ur...

    Nettan - Bamse-bodyn passar alldeles utmärkt just nu! ;-) Den är så söt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Jag borde oxå sortera

    ut kläder ur alla barnens garderober, har köpt lådorna men inte kommit mycket längre tyvärr.

  4. 2
    Jag borde oxå sortera ut kläder ur alla barnens garderober, har köpt lådorna men inte kommit mycket längre tyvärr.

  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Står på listan

    Jag börjar känna mig som Malin2, men iallafall så står det på en långtgående att-göra lista. Just det här bör väl göras nu när barnen gått tillbaka i skolan, men innan jag blir för otymplig för att klättra omkring på stegar med stora lådor... Typ, jag har fram till jullovet på mig!
  6. 3
    Står på listan Jag börjar känna mig som Malin2, men iallafall så står det på en långtgående att-göra lista. Just det här bör väl göras nu när barnen gått tillbaka i skolan, men innan jag blir för otymplig för att klättra omkring på stegar med stora lådor... Typ, jag har fram till jullovet på mig!

Liknande trådar

  1. Sortera strumpor
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2021-03-19, 10:37
  2. Sortera skor
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 15:43
  3. Sortera strumpor
    By Vickan_R in forum En bra idé
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-01, 19:06
  4. på tal om att sortera böckerna
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 22:02
  5. Sortera i bokstavsordning?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar