nobelfesten av liza marklund
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    nobelfesten av liza marklund

    är utläst och nu är jag rejält upprörd pâ Thomas och lite pâ Berit för hennes kassa politiska uttalanden. Men vilken bra bok!
  2. 1
    nobelfesten av liza marklund är utläst och nu är jag rejält upprörd pâ Thomas och lite pâ Berit för hennes kassa politiska uttalanden. Men vilken bra bok!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    jag gillade

    också den!! blev också putt på Thomas....
  4. 2
    jag gillade också den!! blev också putt på Thomas....
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    håller på med den nu, svärmor hade den med sig när hon kom. Helt ok bok än så länge, det är alltid kul att läsa uppföljare tycker jag, på samma sätt som med tv-serier så gillar jag när man lär känna huvudpersonerna lite mer.
  6. 3
    håller på med den nu, svärmor hade den med sig när hon kom. Helt ok bok än så länge, det är alltid kul att läsa uppföljare tycker jag, på samma sätt som med tv-serier så gillar jag när man lär känna huvudpersonerna lite mer.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Bättre än väntat. Jag hade inte så höga förväntningar på den, men gillade den också. Och ja, Berit och Tomas är man ju litet irriterad på. Fast hon är ju själv ibland mer än lovligt obetänksam.
  8. 4
    Bättre än väntat. Jag hade inte så höga förväntningar på den, men gillade den också. Och ja, Berit och Tomas är man ju litet irriterad på. Fast hon är ju själv ibland mer än lovligt obetänksam.

Liknande trådar

  1. Liza marklund
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-12-07, 21:27
  2. Liza Marklund
    By SilverWing in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 19:52
  3. Liza Marklund och Läckberg???
    By xaramia in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 21:26
  4. Liza Marklund
    By Ancis in forum Tonåringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 08:20
  5. Ny Liza Marklund
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar