propp
Allvarligt sjuka
  1. anonymt namn
    #1

    propp

    Söker någon som har erfarenhet av blodpropp i lungorna...
    Min blivande man har det nu i båda lungorna och allt är bara sååå jobbigt nu.
  2. 1
    propp Söker någon som har erfarenhet av blodpropp i lungorna...
    Min blivande man har det nu i båda lungorna och allt är bara sååå jobbigt nu.
  3. Hilma
    #2

    Jag har haft det!

    Hej!

    Jag fick flera små blodproppar i båda lungorna strax efter 30. Blodutredningen visade konstigt nog inget onormalt så efter en kur waran blev jag "avskriven" och behövde inte gå på regelbundna kontroller längre.

    Idag, tre år senare, mår jag bra men lever förstås med en viss oro att det ska hända igen. Jag förstår mer än väl om ert liv ställts lite upp och ner nu.

    Du får gärna ställa frågor, så ska jag försöka besvara dem.

    Styrkekramar till er båda!

    H
  4. 2
    Jag har haft det! Hej!

    Jag fick flera små blodproppar i båda lungorna strax efter 30. Blodutredningen visade konstigt nog inget onormalt så efter en kur waran blev jag "avskriven" och behövde inte gå på regelbundna kontroller längre.

    Idag, tre år senare, mår jag bra men lever förstås med en viss oro att det ska hända igen. Jag förstår mer än väl om ert liv ställts lite upp och ner nu.

    Du får gärna ställa frågor, så ska jag försöka besvara dem.

    Styrkekramar till er båda!

    H
  5. fd hostann
    #3
    Jag hade en massiv lungemboli i januari -06 -inget roligt..... Äter Waran på "livstid" då det visade sig att jag har en autoimmun sjukdom som ökar risken för blodproppar sk primärt antikardiolipinsyndrom.
    Det tog ett tag men jag kom tillbaka till jobbet på heltid i slutet av september och kände mig då som vanligt. Tyvärr har jag nu fått ett bakslag så jag ska på vidare utredningar i Lund efter jul. Skönt att det upptäktes på din man - jag hoppas allt har gått bra!
  6. 3
    Jag hade en massiv lungemboli i januari -06 -inget roligt..... Äter Waran på "livstid" då det visade sig att jag har en autoimmun sjukdom som ökar risken för blodproppar sk primärt antikardiolipinsyndrom.
    Det tog ett tag men jag kom tillbaka till jobbet på heltid i slutet av september och kände mig då som vanligt. Tyvärr har jag nu fått ett bakslag så jag ska på vidare utredningar i Lund efter jul. Skönt att det upptäktes på din man - jag hoppas allt har gått bra!

Liknande trådar

  1. Propp på väg!
    By Lotta S med J in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 15:16
  2. Propp?
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-17, 18:40
  3. Soff i propp...?
    By JaxiBaxi in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 11:03
  4. Kan man fà propp
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 23:52
  5. Propp
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar