Är jag kall eller varm?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Är jag kall eller varm?

    I hudtonen alltså. Nytaget foto finns här: www.supergirl.webblogg.se

    Har klurat på det länge!
  2. 1
    Är jag kall eller varm? I hudtonen alltså. Nytaget foto finns här: www.supergirl.webblogg.se

    Har klurat på det länge!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    svårt att se på en bild!

    Men vilka färger tycker du bäst om? Det brukar oftast ge en fingervisning.
    -det är inte lätt, men det är svårt...
  4. 2
    svårt att se på en bild! Men vilka färger tycker du bäst om? Det brukar oftast ge en fingervisning.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Jag tycker att det ser ut som att du och jag har ungefär samma hudton. Jag är väldigt ljus i hyn, men har väldigt mörkt hår och bruna ögon, och jag är höst (varit på analys). Jag vet inte hur mycket ögonfärgen gör.
    Precis som viool säger så brukar man vägledas av de färger man gillar. Jag älskar rött, grönt och brunt t ex.
  6. 3
    Jag tycker att det ser ut som att du och jag har ungefär samma hudton. Jag är väldigt ljus i hyn, men har väldigt mörkt hår och bruna ögon, och jag är höst (varit på analys). Jag vet inte hur mycket ögonfärgen gör.
    Precis som viool säger så brukar man vägledas av de färger man gillar. Jag älskar rött, grönt och brunt t ex.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Tjadu...

    Som de andra skrev så avslöjar favvofärger en del. Vilka läppstiftsfärger passar du i? Korallröd, blekrosa, auberginelila? Body shops läppstiftsfärger var förr indelade i varma och kalla toner. Jag har varma klara färger och ser rätt bedrövlig ut i mörklila eller orangeaktiga läppstift. Blekrosa är inte heller så snyggt.
  8. 4
    Tjadu... Som de andra skrev så avslöjar favvofärger en del. Vilka läppstiftsfärger passar du i? Korallröd, blekrosa, auberginelila? Body shops läppstiftsfärger var förr indelade i varma och kalla toner. Jag har varma klara färger och ser rätt bedrövlig ut i mörklila eller orangeaktiga läppstift. Blekrosa är inte heller så snyggt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Lila, marin, rött, benvitt är mina favoriter alltsomoftast. Kanske kall då? *Klurar*
  10. 5
    Lila, marin, rött, benvitt är mina favoriter alltsomoftast. Kanske kall då? *Klurar*
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Aha. Min naturliga hårfärg är cendre, alltså en aning ljusare än på bilden. Med isblå ögon. Kanske höst då jag med? Hm, jag får nog ta och beställa en färganalys tror jag, så jag får min nyfikenhet stillad Tack för svaret!
  12. 6
    Aha. Min naturliga hårfärg är cendre, alltså en aning ljusare än på bilden. Med isblå ögon. Kanske höst då jag med? Hm, jag får nog ta och beställa en färganalys tror jag, så jag får min nyfikenhet stillad Tack för svaret!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Okies..ang. läppstift så har jag ingen aning faktiskt! Använder mest lipgloss. Men aprikosfärger vet jag säkert går fetbort för min del, det ser bedrövligt ut.
    Du har gjort färganalys här i stan? Vet du vilka som är billigast isf? Thanx!
  14. 7
    Okies..ang. läppstift så har jag ingen aning faktiskt! Använder mest lipgloss. Men aprikosfärger vet jag säkert går fetbort för min del, det ser bedrövligt ut.
    Du har gjort färganalys här i stan? Vet du vilka som är billigast isf? Thanx!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8

    vilken nyans?

    Lila? Vilken sorts lila? Plommon eller syren? Rött, signalrött eller rubinrött? För om du valt de senare varianterna så är du antagligen kall, alltså sommar eller vinter. Passar du i pastellfärger typ babyrosa och babyblått? Eller passar du bättre i turkos? (=varm)
    -det är inte lätt, men det är svårt...
  16. 8
    vilken nyans? Lila? Vilken sorts lila? Plommon eller syren? Rött, signalrött eller rubinrött? För om du valt de senare varianterna så är du antagligen kall, alltså sommar eller vinter. Passar du i pastellfärger typ babyrosa och babyblått? Eller passar du bättre i turkos? (=varm)
  17. Medlem sedan
    Nov 2000
    #9
    Du är sommar, som jag!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  18. 9
    Du är sommar, som jag!

Liknande trådar

  1. jordgubbspaj, varm eller kall
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-03, 11:24
  2. Varm, kall eller mitt emellan?
    By ---Cami--- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 21:12
  3. Maten kall eller varm in i kylen
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 15:23
  4. Varm eller kall?
    By illan in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 17:26
  5. kall eller varm?
    By ajilie in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar