operation/borttagning
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    operation/borttagning

    av malsmandlar & näspolyp skall Linus (7 år) få göra ÄNTLIGEN nu i sept.
    Fick lite info i brevlådan häromdagen. Vi kommer att få ligga kvar minst en natt, men de kan inte lova en sängplats till mig?! Är inte det lite kontigt? Nog tycker jag att iallfall en av föräldrarna skall få ligga i en säng! Hmmm.. blir ju kul om man blir där1-2 nätter & får sitta på en köksstol...*huga* DÅ om någongång får man väl hemorojder!

    Någon som kan nåt om sånt här? Brukar inte en av föräldrarna bli erbjudna en säng vid övernattning?
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  2. 1
    operation/borttagning av malsmandlar & näspolyp skall Linus (7 år) få göra ÄNTLIGEN nu i sept.
    Fick lite info i brevlådan häromdagen. Vi kommer att få ligga kvar minst en natt, men de kan inte lova en sängplats till mig?! Är inte det lite kontigt? Nog tycker jag att iallfall en av föräldrarna skall få ligga i en säng! Hmmm.. blir ju kul om man blir där1-2 nätter & får sitta på en köksstol...*huga* DÅ om någongång får man väl hemorojder!

    Någon som kan nåt om sånt här? Brukar inte en av föräldrarna bli erbjudna en säng vid övernattning?
  3. avataria
    #2
    Jo, det är väl det vanliga, gissar jag. Jag fick då sova över på en sån där ruskigt obekväm hopfällbar historia, som hade en jätteås tvärs över sängen, mitt i, precis där min rumpa (som inte är liten, både bredhöftad och storrumpad) så jag sov inte mycket den natten, vill jag lova!
  4. 2
    Jo, det är väl det vanliga, gissar jag. Jag fick då sova över på en sån där ruskigt obekväm hopfällbar historia, som hade en jätteås tvärs över sängen, mitt i, precis där min rumpa (som inte är liten, både bredhöftad och storrumpad) så jag sov inte mycket den natten, vill jag lova!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Kan du inte ta med luftmadrass? Det är nog bekvämare än de sängar de brukar erbjuda... Jag har precis som avataria erfarenhet av att sova på en konstig brits, med min 3-månaders inklämd bredvid. Inte mycket sömn där inte. en luftmadrass på golvet hade varit underbart!
    -det är inte lätt, men det är svårt...
  6. 3
    Kan du inte ta med luftmadrass? Det är nog bekvämare än de sängar de brukar erbjuda... Jag har precis som avataria erfarenhet av att sova på en konstig brits, med min 3-månaders inklämd bredvid. Inte mycket sömn där inte. en luftmadrass på golvet hade varit underbart!

Liknande trådar

  1. Borttagning av Livmoder?
    By Millapigan in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-26, 19:26
  2. Säkert borttagning, hur koppla tillbaka?
    By tyskan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 09:21
  3. Make up borttagning
    By peach in forum Hem & fritid
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 10:44
  4. Säker borttagning...
    By skrallis in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 20:21
  5. Gratis Viruskoll/ borttagning
    By Linda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar