Spelmissbruk
Känsliga snack
  1. anonymt namn
    #1

    Spelmissbruk

    Någon här som liksom jag är gift emd en spelmissbrukare?
    Jag orkar inte längre, jag orkar inte hålla masken uppe länge snart..vi har två barn tillsammans..han fattar inte att det han gör drabbar barnen...

    Han lovar och lovar och lovar att sluta, sen gör han av med pengar igen...i smyg...som om jag inte skulle märka det...

    Det är hopplöst, jag har inte en man längre, jag har en tonåring som är ute och springer om nätterna. Barnen behöver en pappa, en ansvarsfull människa som tar hand om sina banr...fasiken alltså...

    Hopplöst..
  2. 1
    Spelmissbruk Någon här som liksom jag är gift emd en spelmissbrukare?
    Jag orkar inte längre, jag orkar inte hålla masken uppe länge snart..vi har två barn tillsammans..han fattar inte att det han gör drabbar barnen...

    Han lovar och lovar och lovar att sluta, sen gör han av med pengar igen...i smyg...som om jag inte skulle märka det...

    Det är hopplöst, jag har inte en man längre, jag har en tonåring som är ute och springer om nätterna. Barnen behöver en pappa, en ansvarsfull människa som tar hand om sina banr...fasiken alltså...

    Hopplöst..
  3. Anonym spelmissbruka
    #2
    Inte hopplöst - men som med alla missbruk handlar det om att den drabbade måste inse sitt missbruk. Jag har haft hjälp av KBT via denna sida. http://www.slutaspela.nu/ ja, jag är en spelmissbrukare som haft återfall men just nu är jag spelfri.

    För den som inte drabbats går det inte att förstå svårigheten att låta bli att spela men börja att läsa på länken ovan...
  4. 2
    Inte hopplöst - men som med alla missbruk handlar det om att den drabbade måste inse sitt missbruk. Jag har haft hjälp av KBT via denna sida. http://www.slutaspela.nu/ ja, jag är en spelmissbrukare som haft återfall men just nu är jag spelfri.

    För den som inte drabbats går det inte att förstå svårigheten att låta bli att spela men börja att läsa på länken ovan...
  5. Anonym f:d fru
    #3

    Hej

    Hej!

    Skickar dig en stor styrkekram!
    Jag vet hur ensam man känner sig där mitt i allt ihop. Detta ända man vill är få tillbaka sin man att luta sig emot men tyvärr är det tonåringen som visar sig allt som oftast...

    Ja, jag har varit gift med en spelberoende och vi har oxå två barn.
    Mitt råd till dig är att läsa på om medberoende. Tillvaron blir lite lättare när man själv ser sin egen roll i det hela..

    Lycka till!
  6. 3
    Hej Hej!

    Skickar dig en stor styrkekram!
    Jag vet hur ensam man känner sig där mitt i allt ihop. Detta ända man vill är få tillbaka sin man att luta sig emot men tyvärr är det tonåringen som visar sig allt som oftast...

    Ja, jag har varit gift med en spelberoende och vi har oxå två barn.
    Mitt råd till dig är att läsa på om medberoende. Tillvaron blir lite lättare när man själv ser sin egen roll i det hela..

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. spelmissbruk...
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 14:04
  2. spelmissbruk....
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 12:40
  3. Spelmissbruk
    By Ledsen in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 15:45
  4. Spelmissbruk
    By Ledsen in forum Separation
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 12:28
  5. Spelmissbruk
    By Ledsen in forum _0506 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-31, 17:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar