ont i händerna
_0705 Majbarn
  1. trion
    #1

    ont i händerna

    Hej hej!
    Här sitter jag och övervakar gipsfigurmålningen och slänger iväg en fråga. Är det någon av er som har känt av att händerna och fingrarna domnar på nätterna? Det är riktigt obehagligt och jag kan inte komma ihåg om det var så någon av de tidigare gångerna.. Nån som känt likadant?
  2. 1
    ont i händerna Hej hej!
    Här sitter jag och övervakar gipsfigurmålningen och slänger iväg en fråga. Är det någon av er som har känt av att händerna och fingrarna domnar på nätterna? Det är riktigt obehagligt och jag kan inte komma ihåg om det var så någon av de tidigare gångerna.. Nån som känt likadant?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Absolut!
    Det är carpaltunnelsyndrom förmodar jag. Jag har det också tyvärr. En del får en lätt släng medan andra får rejäla besvär. Hoppas du tillhör den första gruppen :-)

    Alvmamman
  4. 2
    Absolut!
    Det är carpaltunnelsyndrom förmodar jag. Jag har det också tyvärr. En del får en lätt släng medan andra får rejäla besvär. Hoppas du tillhör den första gruppen :-)

    Alvmamman

Liknande trådar

  1. Ont i händerna...
    By Katja_73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 18:39
  2. Ont i händerna
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 20:04
  3. på händerna?
    By Malin IGAF in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 20:54
  4. Ont i händerna
    By Jojjo v38 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 21:32
  5. Ont i händerna???
    By anne med 2an -1 vecka in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 17:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar