småflugor..hjälp!!
En bra idé
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    småflugor..hjälp!!

    vi har fått massa småflugor i köket efter att en soppåse stod framme för länge, hur får jag bort dem?
  2. 1
    småflugor..hjälp!! vi har fått massa småflugor i köket efter att en soppåse stod framme för länge, hur får jag bort dem?
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    ngr tips

    diskmedel och hett, hett vatten och sedan klorin i vasken flera gånger om dagen samt det sista du gör på kvällen.

    Se till att det inte finns några sopor, gör i vasken och eller slattar av dricka, saft, vin etc framme.

    du kan blanda GUL saft med vinäger och ngr droppar diskmedel i en skål och ställa på bänken, det drar till sig flugorna som drunknar i det
  4. 2
    ngr tips diskmedel och hett, hett vatten och sedan klorin i vasken flera gånger om dagen samt det sista du gör på kvällen.

    Se till att det inte finns några sopor, gör i vasken och eller slattar av dricka, saft, vin etc framme.

    du kan blanda GUL saft med vinäger och ngr droppar diskmedel i en skål och ställa på bänken, det drar till sig flugorna som drunknar i det

Liknande trådar

  1. Blöjor & småflugor
    By Omaster in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 01:43
  2. Husmorsknep mot småflugor?
    By --Ia-- in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 08:56
  3. Småflugor hur får jag bort dem
    By jojjjo in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 20:35
  4. Småflugor i köket?
    By Kajsa-Lisa in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 17:31
  5. småflugor/bananflugor
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 13:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar