Förbättring!!
Styvfamiljer
  1. Mother!
    #1

    Förbättring!!

    Sambon har änligen efter flera flera besök hos kuratorn nu kommit på att han inte behöver svara varje gng exet ringer. Hon ringer som bekant flera gånger varje vecka och gnäller om saker och ting. Han svarar inte på dagtid på mobilen- det är då hon ringer, han får jobba ifred och alla arbetskompisar är glada åt det och han mår bättre av att inte bli störd av henne. Ja , vi har det bättre helt enkelt. Han svarar om hon ringer på hemnumret på kvällen har han bsetämt. ÄR det någonting jätteviktigt ringer hon ju hem på kvällen om hon inte får tag i honom på mobilen. Hittills har inget varit viktigt för hon har inte ringt hem. Det känns i hela vårat hem att han nu har bestämt att inte svara.
    Äntligen kanskle hon fattar att hon inte ska lägga sig i allt vi gör här hos oss och allt hon jämt gnällt o skällt om kanske mindskar! Håller verkligen trummarna för vi vill ha lugn o ro!
  2. 1
    Förbättring!! Sambon har änligen efter flera flera besök hos kuratorn nu kommit på att han inte behöver svara varje gng exet ringer. Hon ringer som bekant flera gånger varje vecka och gnäller om saker och ting. Han svarar inte på dagtid på mobilen- det är då hon ringer, han får jobba ifred och alla arbetskompisar är glada åt det och han mår bättre av att inte bli störd av henne. Ja , vi har det bättre helt enkelt. Han svarar om hon ringer på hemnumret på kvällen har han bsetämt. ÄR det någonting jätteviktigt ringer hon ju hem på kvällen om hon inte får tag i honom på mobilen. Hittills har inget varit viktigt för hon har inte ringt hem. Det känns i hela vårat hem att han nu har bestämt att inte svara.
    Äntligen kanskle hon fattar att hon inte ska lägga sig i allt vi gör här hos oss och allt hon jämt gnällt o skällt om kanske mindskar! Håller verkligen trummarna för vi vill ha lugn o ro!
  3. Garansi
    #2

    Ett steg i rätt riktning Mother

    Jag gratulerar och hoppas att det fortsätter så.
  4. 2
    Ett steg i rätt riktning Mother Jag gratulerar och hoppas att det fortsätter så.
  5. Mother!
    #3
    Tack snälla! Jag med, eller VI med! Det måste bli bättre!
  6. 3
    Tack snälla! Jag med, eller VI med! Det måste bli bättre!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Dâ fâr vi hâlla tummarna att det hâller i sig och att ni fâr lugn och ro.
  8. 4
    Dâ fâr vi hâlla tummarna att det hâller i sig och att ni fâr lugn och ro.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    Vad skönt. Själv skaffade jag en telefonsvarare när vi separerade som jag lät ta ALLA samtal på första signalen. Sen lyssnade jag av och ringde upp. Slapp en hel del jobbiga samtal på det viset.

    Bra att din sambo har kommit så här långt!
  10. 5
    Vad skönt. Själv skaffade jag en telefonsvarare när vi separerade som jag lät ta ALLA samtal på första signalen. Sen lyssnade jag av och ringde upp. Slapp en hel del jobbiga samtal på det viset.

    Bra att din sambo har kommit så här långt!
  11. Mother!
    #6
    Smart!!
  12. 6
    Smart!!
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    ja jag tyckte faktiskt det. För många ggr, speciellt i början, var det bara blaha-blaha samtal som jag kunde vara utan. Är det viktigt så lämnar man oftast ett meddelande om VAD det gäller alt att det är akut.
  14. 7
    ja jag tyckte faktiskt det. För många ggr, speciellt i början, var det bara blaha-blaha samtal som jag kunde vara utan. Är det viktigt så lämnar man oftast ett meddelande om VAD det gäller alt att det är akut.

Liknande trådar

  1. Ingen förbättring än :(
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 20:32
  2. förbättring
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 20:04
  3. Eksem förbättring
    By Emmet27 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 07:14
  4. En avsevärd förbättring!!!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 12:24
  5. Förbättring
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar