Men kära kära nån. Jamie Oliver..
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Men kära kära nån. Jamie Oliver..

    HUR i hela världen KAN man vara så punschig?!?! *gapar stoort* HUR kan man vara så insnöad och inskränk? Jag FATTAR inte! Dom får ju för 17 det serverat på fat! Mammorna behöver inte lyfta ett finger och så GNÄLLER de?!


    http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...888960,00.html
  2. 1
    Men kära kära nån. Jamie Oliver.. HUR i hela världen KAN man vara så punschig?!?! *gapar stoort* HUR kan man vara så insnöad och inskränk? Jag FATTAR inte! Dom får ju för 17 det serverat på fat! Mammorna behöver inte lyfta ett finger och så GNÄLLER de?!


    http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...888960,00.html
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Det fick mig att se på England, till viss del, som landet med sämst matkultur!

    Någon går ut och FÖRBÄTTRAR för ens barn och då går mammorna och serverar barnen skitmat! *unbefckinglivable*
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  4. 2
    Det fick mig att se på England, till viss del, som landet med sämst matkultur!

    Någon går ut och FÖRBÄTTRAR för ens barn och då går mammorna och serverar barnen skitmat! *unbefckinglivable*
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Läste det i DN idag och vad skall man säga om de mammorna 'puckon'!!!!! Herregud tragiska människor.

    /Therese
  6. 3
    Läste det i DN idag och vad skall man säga om de mammorna 'puckon'!!!!! Herregud tragiska människor.

    /Therese
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    *hål i bordet efter min tappade haka* Är du fullkomligt blåsta?? Även om man inte vill och orkar hemma så fattar jag inte att man inte tycker det är BRA att de får bra mat i skolan. *skakar på huvudet* Nej, jag fattar verkligen inte...
  8. 4
    *hål i bordet efter min tappade haka* Är du fullkomligt blåsta?? Även om man inte vill och orkar hemma så fattar jag inte att man inte tycker det är BRA att de får bra mat i skolan. *skakar på huvudet* Nej, jag fattar verkligen inte...
  9. camilla_73
    #5

    Man börjar ju undra

    hur det är ställt med folk ibland.

    Men ungarna har väl klagat över den "nya" maten, vill inte äta, och då tycker mammorna att de är så snälla mot barnen som ger de den mat de vill ha. Ge barnen lite tid så kommer de att äta allt.

    Skulle tycka det var jätte bra om de fick bättre mat än de fick tidigare. det var ju hiskeligt vilken skit mat de fick. Såg ett sådant avsnitt, de fick någon typ av fiskpinnar som såg ut som fötter till formen och det var typ bara panering och ingen fisk, ungarna älskade det ,men näringen saknades typ helt, bara fett och sedan pommesfrittes till det eller chips. Inte undra på att barnen ser ut som de gör.
  10. 5
    Man börjar ju undra hur det är ställt med folk ibland.

    Men ungarna har väl klagat över den "nya" maten, vill inte äta, och då tycker mammorna att de är så snälla mot barnen som ger de den mat de vill ha. Ge barnen lite tid så kommer de att äta allt.

    Skulle tycka det var jätte bra om de fick bättre mat än de fick tidigare. det var ju hiskeligt vilken skit mat de fick. Såg ett sådant avsnitt, de fick någon typ av fiskpinnar som såg ut som fötter till formen och det var typ bara panering och ingen fisk, ungarna älskade det ,men näringen saknades typ helt, bara fett och sedan pommesfrittes till det eller chips. Inte undra på att barnen ser ut som de gör.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Man blir ju så arg när man läser sånt! Man tror ju knappt att det är sant! Vilka idioter. Jamie Oliver måste vara ganska så frustrerad...
  12. 6
    Man blir ju så arg när man läser sånt! Man tror ju knappt att det är sant! Vilka idioter. Jamie Oliver måste vara ganska så frustrerad...
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. De borde banne mig falla ned på knä och TACKA Oliver för det han gör för deras barn. @£€!!! idioter!!!
  14. 7
    Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. De borde banne mig falla ned på knä och TACKA Oliver för det han gör för deras barn. @£€!!! idioter!!!

Liknande trådar

  1. kära kära svärmor..
    By NannaH in forum Styvfamiljer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 12:06
  2. Vet du vem Jamie Oliver är??
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 21:18
  3. Jamie Oliver 21:00
    By -Emla- in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 21:13
  4. Jamie Oliver
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 08:06
  5. Mina kära, kära vänner:)
    By Suddagumman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar