Nu fick jag äntligen mitt halsband
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Nu fick jag äntligen mitt halsband

    Jag är så himla glad över det. Å vad jag är kär i mitt halsband (om min gubbe som gjorde det klart i dag) dessutom struntar jag i dem som kritiserar kvalite och form på det. Det är i äkta silver och det är gjort med Love...=))
    *** Vid mitt Hjärta ***
  2. 1
    Nu fick jag äntligen mitt halsband Jag är så himla glad över det. Å vad jag är kär i mitt halsband (om min gubbe som gjorde det klart i dag) dessutom struntar jag i dem som kritiserar kvalite och form på det. Det är i äkta silver och det är gjort med Love...=))
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
  4. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Jätte snyggt.. men är lite nyfiken på hur det ser ut på med så många namn? ligger de fint eller faller de huller om buller?
  5. 3
    Jätte snyggt.. men är lite nyfiken på hur det ser ut på med så många namn? ligger de fint eller faller de huller om buller?
  6. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4
    Mkt fint!!
    Jag är liksom Maartha väldigt nyfiken på hur det ser ut på!! Jag vill ha nåt liknande jag med ju, och jag har ju en drös trollungar....:0)
    Öht så tycker jag att alla era smycken är otroligt fina!
    Är det nån som klagat på kvalite´n eller vad?
    I mina ögon ser de precis likadana ut som de man köper dyyyyyrt:0))
    Jättefina!
  7. 4
    Mkt fint!!
    Jag är liksom Maartha väldigt nyfiken på hur det ser ut på!! Jag vill ha nåt liknande jag med ju, och jag har ju en drös trollungar....:0)
    Öht så tycker jag att alla era smycken är otroligt fina!
    Är det nån som klagat på kvalite´n eller vad?
    I mina ögon ser de precis likadana ut som de man köper dyyyyyrt:0))
    Jättefina!
  8. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    Jag har visat bilderna på ett par forum här och det har uppfattats som SPAM, vilket inte alls är meningen . Jag tycker bara det är kul att få visa det vi pysslar med hemma hos oss. Jag blir glad när jag hör att det är fint. Man kan väl få skryta lite. Andra verkar ju få visa sina alster med hemmasydda kläder, bärsjalar, kort...you name it. Men jag blir påhoppad på en gång....Jag tycker att de faller fint i kedjan och det är ju i silver....jag tycker det är coolt när de inte är "perfekta"
  9. 5
    Jag har visat bilderna på ett par forum här och det har uppfattats som SPAM, vilket inte alls är meningen . Jag tycker bara det är kul att få visa det vi pysslar med hemma hos oss. Jag blir glad när jag hör att det är fint. Man kan väl få skryta lite. Andra verkar ju få visa sina alster med hemmasydda kläder, bärsjalar, kort...you name it. Men jag blir påhoppad på en gång....Jag tycker att de faller fint i kedjan och det är ju i silver....jag tycker det är coolt när de inte är "perfekta"
  10. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    Nej som jag svarade carola så tycker jag att de hänger fint i kedjan, de lägger sig lite i rad så att säga. Men nu gör jag väl reklam igen.
  11. 6
    Nej som jag svarade carola så tycker jag att de hänger fint i kedjan, de lägger sig lite i rad så att säga. Men nu gör jag väl reklam igen.
  12. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7

    hur fina som helst ju

    Uppriktigt sagt är jag ingen smyckemänniska men de är ju otroligt fina och originella och personliga. Inte alltid man får sån känsla när man ser smycken i affären.
    Jättekul hobby har ni!
    Hannah med Aston 031211 och Nova 050901
  13. 7
    hur fina som helst ju Uppriktigt sagt är jag ingen smyckemänniska men de är ju otroligt fina och originella och personliga. Inte alltid man får sån känsla när man ser smycken i affären.
    Jättekul hobby har ni!
  14. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    Åh vad fint!

    Sånt vill jag ha med alla mina gullungar!
    Mina barn är det bästa om finns!
  15. 8
    Åh vad fint! Sånt vill jag ha med alla mina gullungar!
  16. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Jag tycker det är fantastiskt fint!!
  17. 9
    Jag tycker det är fantastiskt fint!!
  18. Medlem sedan
    Feb 1999
    #10

    Jättefina!

    Jag har liknande om nån vill se =)
    http://home.koping.net/keas124/temp/halsband.jpg
    Har designat dem själv och så har en guldsmed gjort dem. Det blev inte alls så dyrt, faktiskt bara 150 kr per styck.
    Jag fick min idé från en länk som nån la in här förut: http://www.daylon.se/main.htm
    Kerstin med Martin-00 och Linus-05
  19. 10
    Jättefina! Jag har liknande om nån vill se =)
    http://home.koping.net/keas124/temp/halsband.jpg
    Har designat dem själv och så har en guldsmed gjort dem. Det blev inte alls så dyrt, faktiskt bara 150 kr per styck.
    Jag fick min idé från en länk som nån la in här förut: http://www.daylon.se/main.htm
  20. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Jättesnygga!

    Måste fråga om det är nickel i dem? (allergisk)

    Kram,
    Annica
    Annica m. Amanda 030628 och Linnéa 051005

  21. 11
    Jättesnygga! Måste fråga om det är nickel i dem? (allergisk)

    Kram,
    Annica
  22. Medlem sedan
    Oct 2004
    #12
    Äkta silver
  23. 12
    Äkta silver
  24. Medlem sedan
    Oct 2004
    #13
    Fina.....ja det är kul när man får lite nya ideer.
  25. 13
    Fina.....ja det är kul när man får lite nya ideer.
  26. Medlem sedan
    Oct 2004
    #14
    VILL OXÅ HA!! fasst med mina barns namn på =) =) =) =) vet du om att jag såg min granne ha ett likadant men som är gjort av Efva Attling som det står "homo" på ena och "sapiens" på andra brickan. och jämt har jag velat ha e nlikadan men med mina barns namn på. jag har tyvärr inget men jag har köpt 2 armband på guldfynd. armabnd man kan "bygga" sjä'lv och där har jag ett som det såtår theo och ett som det står ella på!!
    varför skulle någon vänlig själ kritisera en sådan kärleks skapelse föresten? så romantiskt!!
  27. 14
    VILL OXÅ HA!! fasst med mina barns namn på =) =) =) =) vet du om att jag såg min granne ha ett likadant men som är gjort av Efva Attling som det står "homo" på ena och "sapiens" på andra brickan. och jämt har jag velat ha e nlikadan men med mina barns namn på. jag har tyvärr inget men jag har köpt 2 armband på guldfynd. armabnd man kan "bygga" sjä'lv och där har jag ett som det såtår theo och ett som det står ella på!!
    varför skulle någon vänlig själ kritisera en sådan kärleks skapelse föresten? så romantiskt!!

Liknande trådar

  1. Äntligen fick jag mitt halsband
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:39
  2. äntligen fått mitt halsband
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 16:34
  3. Fick halsband
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 05:27
  4. Fick fint halsband
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 09:41
  5. Fick ett jättefint halsband med...
    By annaonice in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 00:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar