Arg så det kokar!!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Arg så det kokar!!!

    Alltså vad är det för fel på folk egentligen??
    Igår kväll stod jag i stallet och fixade hästens svans, tvättade och flätade fint. Imorse hade "någon" klippt av honom svansen, det stack väl för mkt i ögonen på personen att hästens svans var så fin (läs att ägaren har en medryttare som kan tänka sig stå en fredagskväll och fixa)
    Allstå jag är så arg att jag inte vet vad jag ska ta vägen, det värsta är att vi tror oss veta vem det är. Personen i fråga är psykstörd och jäkligt labil -blir det mildare straff om man har ihjäl henne då?? Usch men jag är sååå arg!!
    Hon vill få det till att det gjordes i hagen men vilken funtad människa går in i hagen i mitten när det finns hästar som står avlägset bort och dessutom väljer den största hästen i stallen som bara råkar tillhöra den människan man ogillar!! Och mitt på ljusa dagen dessutom?? Nä skulle jag velat 'busa' hade jag valt en liten ponny i en avlägesen hage..

    Nä sorry tjejer inte meningen att vara så arg och negativ en lördagskväll, men va fan -det tar ju flera år för den att växa ut igen!!!

    Fabian 2005-12 & Stella 2007-10
  2. 1
    Arg så det kokar!!! Alltså vad är det för fel på folk egentligen??
    Igår kväll stod jag i stallet och fixade hästens svans, tvättade och flätade fint. Imorse hade "någon" klippt av honom svansen, det stack väl för mkt i ögonen på personen att hästens svans var så fin (läs att ägaren har en medryttare som kan tänka sig stå en fredagskväll och fixa)
    Allstå jag är så arg att jag inte vet vad jag ska ta vägen, det värsta är att vi tror oss veta vem det är. Personen i fråga är psykstörd och jäkligt labil -blir det mildare straff om man har ihjäl henne då?? Usch men jag är sååå arg!!
    Hon vill få det till att det gjordes i hagen men vilken funtad människa går in i hagen i mitten när det finns hästar som står avlägset bort och dessutom väljer den största hästen i stallen som bara råkar tillhöra den människan man ogillar!! Och mitt på ljusa dagen dessutom?? Nä skulle jag velat 'busa' hade jag valt en liten ponny i en avlägesen hage..

    Nä sorry tjejer inte meningen att vara så arg och negativ en lördagskväll, men va fan -det tar ju flera år för den att växa ut igen!!!

  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Sorry för alla stavfel, så går det när man är arg!
  4. 2
    Sorry för alla stavfel, så går det när man är arg!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    *Grrr*

    Förstår att du blir arg Fy vilken hemsk människa att göra något sånt... Hoppas ni får fram bevis så att ni kan göra en polisanmälan.
    kram!
  6. 3
    *Grrr* Förstår att du blir arg Fy vilken hemsk människa att göra något sånt... Hoppas ni får fram bevis så att ni kan göra en polisanmälan.
    kram!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Näe, hur är man funtad om man gör en sån grej?? Helt ofattbart...! Och sedan skylla på någon annan..,. Tjejen har problem!

    Fattar att du är arg, jag skulle också koka!
  8. 4
    Näe, hur är man funtad om man gör en sån grej?? Helt ofattbart...! Och sedan skylla på någon annan..,. Tjejen har problem!

    Fattar att du är arg, jag skulle också koka!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Alltså, det är ju helt sjukt, blir så jävla arg när man ger sig på djur...
    Så fruktansvärt respektlöst!!!
    Givetvis mot ägaren men framförallt mot hästen...
    Att det finns sånna puckon!
  10. 5
    Alltså, det är ju helt sjukt, blir så jävla arg när man ger sig på djur...
    Så fruktansvärt respektlöst!!!
    Givetvis mot ägaren men framförallt mot hästen...
    Att det finns sånna puckon!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Nämen vad in i he..te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    .......Det var det värsta jag hört. Jag förstår om din ilska kokar. Det gör den hos mig härmed. Vilket pucko, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrr. Fy sjuton vad jäkligt.

    Nä nu kan jag inte skriva mer rd, för dom blir värre ju mer jag tänker på det.
    Kram på dig gumman!!!
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  12. 6
    Nämen vad in i he..te!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .......Det var det värsta jag hört. Jag förstår om din ilska kokar. Det gör den hos mig härmed. Vilket pucko, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrr. Fy sjuton vad jäkligt.

    Nä nu kan jag inte skriva mer rd, för dom blir värre ju mer jag tänker på det.
    Kram på dig gumman!!!
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Men alltså hurkan man göra en sån grej!! Vilken idiot! Förstår att du är jättearg. Du får klura på nån hämnd. Hällsa salt i kaffetermosen eller nåt.

    Kram!!!!
  14. 7
    Men alltså hurkan man göra en sån grej!! Vilken idiot! Förstår att du är jättearg. Du får klura på nån hämnd. Hällsa salt i kaffetermosen eller nåt.

    Kram!!!!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    nä!

    FY tusan så tråkigt!!! stackars häst, och dig. en sån idiot...
  16. 8
    nä! FY tusan så tråkigt!!! stackars häst, och dig. en sån idiot...
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Vilket rikspucko!
    Jag hade blivit tokig, vet precis hur det är att få saker i stallet kvaddade, vi hade några incidenter när vi hade stall hemma på gotland och man känner sig så personligt attackerad
    Du har all rätt att vara förbannad!
  18. 9
    Vilket rikspucko!
    Jag hade blivit tokig, vet precis hur det är att få saker i stallet kvaddade, vi hade några incidenter när vi hade stall hemma på gotland och man känner sig så personligt attackerad
    Du har all rätt att vara förbannad!
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10
    Det är så man häpnar! Vilken människa... jag förstår dig fullständigt, jag hade själv blivit skogstokig.
  20. 10
    Det är så man häpnar! Vilken människa... jag förstår dig fullständigt, jag hade själv blivit skogstokig.
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11
    FY sån jj----vvv---lla pucko!!!

    Jag tycker du ska anmäla sånt får man väl inte komma undan med!
  22. 11
    FY sån jj----vvv---lla pucko!!!

    Jag tycker du ska anmäla sånt får man väl inte komma undan med!
  23. Medlem sedan
    Dec 2003
    #12
    Nää.. alltså vad finns det för människor egentligen. Hur kan man göra en sådan sak? Känns ju hur konstigt som helst. Förstår att du är arg, det skulle jag också vara!
  24. 12
    Nää.. alltså vad finns det för människor egentligen. Hur kan man göra en sådan sak? Känns ju hur konstigt som helst. Förstår att du är arg, det skulle jag också vara!
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Behöver inte en häst sin svans också?! Usch - jag skulle också blivit arg -superarg!! // Zasa
  26. 13
    Behöver inte en häst sin svans också?! Usch - jag skulle också blivit arg -superarg!! // Zasa

Liknande trådar

  1. Kokar
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 22:56
  2. Nu kokar jag
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 10:11
  3. Det kokar i KBH!
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 16:29
  4. Arg så jag kokar!!!
    By Annicka in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 20:19
  5. Jag kokar!!!
    By Anonym idag in forum Svartsjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar