Vinterskor
Klumpfot
  1. Sandra&Erik
    #1

    Vinterskor

    Hejsan
    Har haft svårt att hitta vinterskor till min treåring tidigare, de ortopediska har jag tyckt var för låga har kört med Ecco goretex. Men nu var vi på Olmed i fredag och de hade fått in jättefina vinterskor som gick upp långt på vaden!! Schein tror jag det var...
    Vad har ni för vinterskor till era barn???

    //Sandra&Erik
  2. 1
    Vinterskor Hejsan
    Har haft svårt att hitta vinterskor till min treåring tidigare, de ortopediska har jag tyckt var för låga har kört med Ecco goretex. Men nu var vi på Olmed i fredag och de hade fått in jättefina vinterskor som gick upp långt på vaden!! Schein tror jag det var...
    Vad har ni för vinterskor till era barn???

    //Sandra&Erik
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Jag har

    köpt Viking Goretex till min snart 3-åring. Han kommer även att få ett par ortopediska men vi har inte kommit så långt ännu. I fjol hade han faktiskt ett par som hette Schein och dom var ortopediska. Så vi får välan se va det finns för ort.kängor i år.
  4. 2
    Jag har köpt Viking Goretex till min snart 3-åring. Han kommer även att få ett par ortopediska men vi har inte kommit så långt ännu. I fjol hade han faktiskt ett par som hette Schein och dom var ortopediska. Så vi får välan se va det finns för ort.kängor i år.
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Godmorgon!

    Vi fick i veckan wiggos vinterskor från olmed och det var just ett par schein, han har redan hunnit använda dem, och jag tycker att de verkade väldigt bra. Han blev väldigt stadig idem, vilket är bra eftersom han ännu inte går!

    /frida
  6. 3
    Godmorgon!

    Vi fick i veckan wiggos vinterskor från olmed och det var just ett par schein, han har redan hunnit använda dem, och jag tycker att de verkade väldigt bra. Han blev väldigt stadig idem, vilket är bra eftersom han ännu inte går!

    /frida
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    Problemet med barnskor är att de är så dåligt uppbyggda (i synnerhet vinterskor verkar det som) men vi köpte inlägg till skorna så då spelar det inte så stor roll längre, så vi köpte Kavat som satt jätte bra på med inlägget i. Provade Viking också men de blev för trånga över vristen med inlägget. Har för mig att även Ecco blev för trånga över vristen.
  8. 4
    Problemet med barnskor är att de är så dåligt uppbyggda (i synnerhet vinterskor verkar det som) men vi köpte inlägg till skorna så då spelar det inte så stor roll längre, så vi köpte Kavat som satt jätte bra på med inlägget i. Provade Viking också men de blev för trånga över vristen med inlägget. Har för mig att även Ecco blev för trånga över vristen.
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    Vi har haft Scheins vinterkängor en säsong redan och de är bra. Har även haft höstskorna och sandalerna och de är superbra allihop. Titta på erimed.se.
    //Linda med Vanna
  10. 5
    Vi har haft Scheins vinterkängor en säsong redan och de är bra. Har även haft höstskorna och sandalerna och de är superbra allihop. Titta på erimed.se.
    //Linda med Vanna
  11. Medlem sedan
    Dec 2010
    #6
    Klumpfothemsida www.klumpis.se
  12. 6
    Klumpfothemsida www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Vinterskor?
    By Grodan och Arvid in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 20:42
  2. Vinterskor
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-27, 12:20
  3. Nya vinterskor!
    By Linda m. Danne&Zebbe in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 20:30
  4. Vinterskor?
    By -Esmeralda- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 06:32
  5. Pax vinterskor
    By Molle in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar