Knipkulor
Kropp & hälsa
  1. Kniiip
    #1

    Knipkulor

    Har precis införskaffat knipkulor för att träna upp muskulaturen där nere. Jag är inte slapp men känner att jag gärna vill bli starkare.

    Nu till min fråga... jag har köpt kulor med silikonöverdrag, två kulor som sitter ihop. Jag testade dem idag, och tyckte att det var svårt att hålla dem kvar... de liksom trillar ut, eller den nedre kulan i alla fall, den sitter liksom i mynningen... inte speciellt skönt... och jag kunde inte sitta ner, då gjorde det tokont... är det för att jag inte är så stark än, eller är de för "långa" för mig?

    Dela gärna med er av era erfarenheter av knipkulor. Hur ofta ni använde dem, hur snart ni märkte skillnad, andra erfarenheter...
  2. 1
    Knipkulor Har precis införskaffat knipkulor för att träna upp muskulaturen där nere. Jag är inte slapp men känner att jag gärna vill bli starkare.

    Nu till min fråga... jag har köpt kulor med silikonöverdrag, två kulor som sitter ihop. Jag testade dem idag, och tyckte att det var svårt att hålla dem kvar... de liksom trillar ut, eller den nedre kulan i alla fall, den sitter liksom i mynningen... inte speciellt skönt... och jag kunde inte sitta ner, då gjorde det tokont... är det för att jag inte är så stark än, eller är de för "långa" för mig?

    Dela gärna med er av era erfarenheter av knipkulor. Hur ofta ni använde dem, hur snart ni märkte skillnad, andra erfarenheter...
  3. Medlem sedan
    Oct 1997
    #2
    vad konstigt att de sitter ihop??
    Jag har två men de sitter inte ihop och har lite olika vikt, inga problem att använda dem heller kan sitta och stå och vad jag vill.
    Tyckte det fungerar bra och tror att det hjälpt - men jag slarvar nog lite skulle använda dem mer.
  4. 2
    vad konstigt att de sitter ihop??
    Jag har två men de sitter inte ihop och har lite olika vikt, inga problem att använda dem heller kan sitta och stå och vad jag vill.
    Tyckte det fungerar bra och tror att det hjälpt - men jag slarvar nog lite skulle använda dem mer.

Liknande trådar

  1. Knipkulor
    By anonymt namn in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2015-07-20, 15:13
  2. knipkulor
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-07-20, 15:10
  3. knipkulor
    By cyklamen in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 14:50
  4. Knipkulor....
    By Ullan in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-02, 10:28
  5. Knipkulor då jag är
    By Maria in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar