Färdiga prylkalendrar till...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Färdiga prylkalendrar till...

    ...6-årig kille och 10-årig tjej. Vad kan man tänka sig? Killen är inte så förtjust i lego och playmobil så jag undrar om det finns något annat? Tjejen hade en lundbykalender förra året och skulle nog gärna ha det detta året också men jag har inte hittat någon på nätet. Tar gärna emot andra tips! Känner att det blir lite dyrt om man ska göra en själv och ha ihop 24 grejor till vart barn.
  2. 1
    Färdiga prylkalendrar till... ...6-årig kille och 10-årig tjej. Vad kan man tänka sig? Killen är inte så förtjust i lego och playmobil så jag undrar om det finns något annat? Tjejen hade en lundbykalender förra året och skulle nog gärna ha det detta året också men jag har inte hittat någon på nätet. Tar gärna emot andra tips! Känner att det blir lite dyrt om man ska göra en själv och ha ihop 24 grejor till vart barn.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Kanske är en click-it kalender nàgot för dottern (Det är nästan sà jag vill ha själv). TIll sonen vet jag itne alls. Min sex àring hade helst haft alla 3 playmokalendrarna OCH legos. (det blir Legos)
  4. 2
    Kanske är en click-it kalender nàgot för dottern (Det är nästan sà jag vill ha själv). TIll sonen vet jag itne alls. Min sex àring hade helst haft alla 3 playmokalendrarna OCH legos. (det blir Legos)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Jag...

    ...tittade på den. Det jag funderade över om det är för plastigt? Vet du det? Så att en 10-åring tycker det är för barnsligt.

    Vi hade playmobil till sonen förra året men jag tror en kalender där det var mer färdig smågrejor varje gång hade passat honom bättre. Fast det var då, kanske är det annorlunda i år.

    Tack för ditt svar!
  6. 3
    Jag... ...tittade på den. Det jag funderade över om det är för plastigt? Vet du det? Så att en 10-åring tycker det är för barnsligt.

    Vi hade playmobil till sonen förra året men jag tror en kalender där det var mer färdig smågrejor varje gång hade passat honom bättre. Fast det var då, kanske är det annorlunda i år.

    Tack för ditt svar!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Rörig i huvudet är jag...

    ...clik-its är ju lego. Blandade ihop det med en smyckekalender.
  8. 4
    Rörig i huvudet är jag... ...clik-its är ju lego. Blandade ihop det med en smyckekalender.
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
  10. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    Vilken bra kalender! Den har jag beställt nu till mina legotokiga killar! Tack för tipset
  11. 6
    Vilken bra kalender! Den har jag beställt nu till mina legotokiga killar! Tack för tipset

Liknande trådar

  1. Yey, de e färdiga!
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 14:33
  2. Nu är de färdiga
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 18:58
  3. Är vi färdiga nu?
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 09:27
  4. Är ni färdiga?
    By Jica in forum _0507 Julibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 14:25
  5. färdiga mallar till dopkort??
    By anna in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 09:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar