Är rädd
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Är rädd

    för framtiden. Är rädd att inte klara av de krav som ställs på en t.ex läkarskreterare. Känns bättre att inte ha så stora krav t.ex Samhall. Är rädd för att komma ut i världen med min ADHD/AS, är orolig att inte fixa ett "rikitigt" jobb fast det skulle vara skönt att inte ha dessa hårda krav på sig. Leva i en skyddad verkstad. Svamligt men jag hoppas ni förstår

    Kram
  2. 1
    Är rädd för framtiden. Är rädd att inte klara av de krav som ställs på en t.ex läkarskreterare. Känns bättre att inte ha så stora krav t.ex Samhall. Är rädd för att komma ut i världen med min ADHD/AS, är orolig att inte fixa ett "rikitigt" jobb fast det skulle vara skönt att inte ha dessa hårda krav på sig. Leva i en skyddad verkstad. Svamligt men jag hoppas ni förstår

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Mamma trycker ner mig ang jobb. Hon tycker inte att jag ska utbilda mig till något kravfyllt som t.ex läkarsekreterare utan hon vill ha mig på typ Samhalljobb (inget fel i det, men då kommer mamma och syrran se ner på mig ännu mer) Varför jag? Jag vill ju bara vara normal, jag vill ha ett jobb där jag trivs och är omtyckt och gör något bra och vettigt för andra människor. *PIP* ADHD/AS!!!!!!!!!!
    Vill skära mig, mår så dåligt!
  4. 2
    Mamma trycker ner mig ang jobb. Hon tycker inte att jag ska utbilda mig till något kravfyllt som t.ex läkarsekreterare utan hon vill ha mig på typ Samhalljobb (inget fel i det, men då kommer mamma och syrran se ner på mig ännu mer) Varför jag? Jag vill ju bara vara normal, jag vill ha ett jobb där jag trivs och är omtyckt och gör något bra och vettigt för andra människor. *PIP* ADHD/AS!!!!!!!!!!
    Vill skära mig, mår så dåligt!
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3
    Du vet att du är bättre än så. Du är på gång att må bra för första gången. Den Lilla jag, jag träffade idag var en pigg och glad person, full av liv. E var helt fantastisk. Vilken gullig dotter du har. Du måste bara ha tålamod och låta medicinerna komma i balans helt, sen kan du ta tag i det DU vill göra.
    Ge dem inte makten att sänka dig i din uppgång.
    Kanske menar de inget illa, de vet kanske bara inte hur de ska säga utan att det blir fel. Så var det med min mamma, ur henne kommer grodor hela tiden.
  6. 3
    Du vet att du är bättre än så. Du är på gång att må bra för första gången. Den Lilla jag, jag träffade idag var en pigg och glad person, full av liv. E var helt fantastisk. Vilken gullig dotter du har. Du måste bara ha tålamod och låta medicinerna komma i balans helt, sen kan du ta tag i det DU vill göra.
    Ge dem inte makten att sänka dig i din uppgång.
    Kanske menar de inget illa, de vet kanske bara inte hur de ska säga utan att det blir fel. Så var det med min mamma, ur henne kommer grodor hela tiden.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag vet (kanske) men det känns så svårt att ingen peppar mig " jag vill inte vara jobbig men jag tror inte du klarar det" osv
  8. 4
    Jag vet (kanske) men det känns så svårt att ingen peppar mig " jag vill inte vara jobbig men jag tror inte du klarar det" osv
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5
    Förstår dig. Det kan kännas hopplöst mellan varven. Du får helt enkelt bevisa att de har fel....

    Kram
  10. 5
    Förstår dig. Det kan kännas hopplöst mellan varven. Du får helt enkelt bevisa att de har fel....

    Kram

Liknande trådar

  1. Ibland blir jag så rädd så rädd
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:56
  2. Rädd för pyskos och rädd för smärtan....
    By BraigaMamma in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 23:47
  3. Rädd & förståndig eller rädd & feg?
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 04:33
  4. RÄDD
    By Catrine m.I+C+T in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 08:57
  5. Rädd
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar