Vad är det som händer.........
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Vad är det som händer.........

    Inte för en sekund kan jag lägga ifrån mig Ellan utan att hon grymtar missnöjt.....

    Det är helt meningslöst att vara hemma dagtid för jag går bara mellan rummen med henne i sjalen eller i famnen.

    Är vi ute på vift går allt lättare.

    Storasyster kommer verkligen i kläm pga detta........

    Svettigt!!

    Är det tänder?
    är hon hungrig?

    Blir knäpp!!

    Söt är iallafall i vanlig ordning.
  2. 1
    Vad är det som händer......... Inte för en sekund kan jag lägga ifrån mig Ellan utan att hon grymtar missnöjt.....

    Det är helt meningslöst att vara hemma dagtid för jag går bara mellan rummen med henne i sjalen eller i famnen.

    Är vi ute på vift går allt lättare.

    Storasyster kommer verkligen i kläm pga detta........

    Svettigt!!

    Är det tänder?
    är hon hungrig?

    Blir knäpp!!

    Söt är iallafall i vanlig ordning.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Jag vet! Jag vet!

    *räcker upp handen* Vi var där för en vecka sen. Över en natt lärde sig Maja att sitta och samma dag sprack första tanden igenom. Därav det enorma missnöjet!
    Kanske är det stora saker på gång i lilltjejens liv? Det brukar ju bli extra gnälligt då ett litet tag. Men det är påfrestande när de inte vill vara själva ens en sekund.. Hoppas det vänder snart!
    Madde m. Emma 2003 och Maja 2006

    http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=8307
  4. 2
    Jag vet! Jag vet! *räcker upp handen* Vi var där för en vecka sen. Över en natt lärde sig Maja att sitta och samma dag sprack första tanden igenom. Därav det enorma missnöjet!
    Kanske är det stora saker på gång i lilltjejens liv? Det brukar ju bli extra gnälligt då ett litet tag. Men det är påfrestande när de inte vill vara själva ens en sekund.. Hoppas det vänder snart!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Känner igen...plus sömn-stöket många skriver om. Tröttsamt. Kanske tänder. Men jag vet faktiskt inte...
  6. 3
    Känner igen...plus sömn-stöket många skriver om. Tröttsamt. Kanske tänder. Men jag vet faktiskt inte...
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Åhhh sitta....det är hon så frustrerad över att hon inte kan....hon är så trött på att ligga:-)
  8. 4
    Åhhh sitta....det är hon så frustrerad över att hon inte kan....hon är så trött på att ligga:-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Känner igen det. My är värre än Isabella när det kommer till det. Jag kan omöjligt ta mig ut ur rumet då börjar hon på en gång. Hoppas att det bara är en fas är väldigt jobbigt och Isabella får ingen uppmärksamhet alls.
  10. 5
    Känner igen det. My är värre än Isabella när det kommer till det. Jag kan omöjligt ta mig ut ur rumet då börjar hon på en gång. Hoppas att det bara är en fas är väldigt jobbigt och Isabella får ingen uppmärksamhet alls.

Liknande trådar

  1. Vad händer med mig?
    By Lilla Lisa in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 21:53
  2. Vad händer med mig?
    By Lilla Lisa in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 10:42
  3. Vad händer med mig?
    By Lilla Lisa in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 17:40
  4. Vad händer med mig?
    By Lilla Lisa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar