kan ett ställe få en att må...
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    kan ett ställe få en att må...

    ...fysiskt illa?
    jag jobbar som kyrkvaktmästare, och skulle till en inte ordinarie kyrka o salta skotta o sanda tillsammans med några andra vaktmästare.
    Det är en fin liten vacker kyrka som ligger mil in i de småländska skogarna.
    min arbetskamrat har varit där o jobbat i två dagar, en vanligtvis pigg glad och positiv tjej, dock har hon mått psykiskt dåligt under tiden hon varit där, deppig gråtmild och sorgsen och allmänt nere.
    denna kyrka är lite känd för att det spökar i den...
    hur som helst skulle vi dit igår en sväng, och när jag kommer dit (har aldrig varit där förr) börjar jag må mkt illa. jag blev som om jag ville kräkas hela tiden...tills jag gick utanför kyrkogårdsområdet. ju längre bort vi åkte från kyrkan ju bättre mådde jag.
    idag skulle vi dit igen, och jag tänkte att jag måste ätit ngt dåligt igår, så denna ggr skulle jag må bättre.
    men så fort jag kliver ur bilen o börja gå mot kyrkan väller illamåendet över mig som en våg!
    jag klarade inte av att vara där, och det enda jag kände var att jag ville därifrån.
    de andra kände sig olustiga med, och ville bara därifrån så fort som möjligt!
    den ligger vackert på en höjd, med en sjö neranför, och själva kyrkan är helmysig!
    varför blir det så???så fort vi åkte därifrån blev vi glada o skrattade omådde bra igen, dock mådde de andra inte illa så som jag, det var mer psykisk påverkan för dom...
    den ursprungliga kyrkvaktmästaren där är sjukskriven på obestämd tid för just deppression...
    kan ett ställe få en att må fysiskt dåligt?
  2. 1
    kan ett ställe få en att må... ...fysiskt illa?
    jag jobbar som kyrkvaktmästare, och skulle till en inte ordinarie kyrka o salta skotta o sanda tillsammans med några andra vaktmästare.
    Det är en fin liten vacker kyrka som ligger mil in i de småländska skogarna.