Koksalt
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Koksalt

    Finns i nässprays format upptäckte jag igår! Så det köpte jag och det funkade rätt bra.

    Idun blir galen när man håller fast huvudet för att knöla i några droppar annars, detta gick mycket snabbare och kommer förmodligen längre upp i näsan oxå.
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  2. 1
    Koksalt Finns i nässprays format upptäckte jag igår! Så det köpte jag och det funkade rätt bra.

    Idun blir galen när man håller fast huvudet för att knöla i några droppar annars, detta gick mycket snabbare och kommer förmodligen längre upp i näsan oxå.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    År inte det från 7 mån, eller har du hittat nån annan? Skulle vilja låta Lina slippa kriget med pipetterna men inte vågat köpa sprayen än. Kanske jag som är feg. Mårker du nån skillnad på effekt?
  4. 2
    År inte det från 7 mån, eller har du hittat nån annan? Skulle vilja låta Lina slippa kriget med pipetterna men inte vågat köpa sprayen än. Kanske jag som är feg. Mårker du nån skillnad på effekt?
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Nä det var samma märke som koksaltsdropparna, "Renässans Nässpray"

    "För spädbarn, barn och vuxna"

    "Dosering 2-3 sprayningar i vardera näsborre. Till små barn 1-2 sprayningar i vardera näsborre före amning eller matning."

    Effekten jag märker är att det blir ju mer kraft i dosen, den kommer längre in i näsan än dropparna tror jag, iallafall på Idun för hon slänger hysteriskt med huvudet när man försöker få in dropparna...
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  6. 3
    Nä det var samma märke som koksaltsdropparna, "Renässans Nässpray"

    "För spädbarn, barn och vuxna"

    "Dosering 2-3 sprayningar i vardera näsborre. Till små barn 1-2 sprayningar i vardera näsborre före amning eller matning."

    Effekten jag märker är att det blir ju mer kraft i dosen, den kommer längre in i näsan än dropparna tror jag, iallafall på Idun för hon slänger hysteriskt med huvudet när man försöker få in dropparna...

Liknande trådar

  1. Koksalt
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 09:57
  2. koksalt?!?
    By Marre + F, J, C & B in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-11, 14:39
  3. Hur gör jag eget koksalt?
    By Tjejmamman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 17:05
  4. Hur var det nu med koksalt?
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 10:35
  5. Koksalt ...
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar