Grå kläder till 4-åring?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Grå kläder till 4-åring?

    Min dotter ska vara mus i årets balettföreställning så jag letar efter en grå långärmad tröja utan tryck och grå strumpbyxor. Vart ska jag gå för att lättast hitta det? (Bor i Gbg).
  2. 1
    Grå kläder till 4-åring? Min dotter ska vara mus i årets balettföreställning så jag letar efter en grå långärmad tröja utan tryck och grå strumpbyxor. Vart ska jag gå för att lättast hitta det? (Bor i Gbg).
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Skulle först & främst kolla H&M.
    De har strumpbyxor i en massa basfärger, även sådana tröjor du efterlyser. Tröjorna har jag iaf sett på pojkavdelningen.
    Annars kan du gå in på Lindex eller KappAhl & kolla deras "tag 3 betala för 2" ställningar.
  4. 2
    Skulle först & främst kolla H&M.
    De har strumpbyxor i en massa basfärger, även sådana tröjor du efterlyser. Tröjorna har jag iaf sett på pojkavdelningen.
    Annars kan du gå in på Lindex eller KappAhl & kolla deras "tag 3 betala för 2" ställningar.
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Hittar du ingen grå tröja får du kanske ta en vit o färga grå.
  6. 3
    Hittar du ingen grå tröja får du kanske ta en vit o färga grå.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Tack för tipset! Jag köper sällan barnkläder just nu - har bara blivit en snabb-räd för att fixa mössor och vantar - så jag vet inte riktigt var jag hittar vad! Ska börja på HM då!
  8. 4
    Tack för tipset! Jag köper sällan barnkläder just nu - har bara blivit en snabb-räd för att fixa mössor och vantar - så jag vet inte riktigt var jag hittar vad! Ska börja på HM då!
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    Ja just det. Men brukar det inte bli flammigt när man färgar själv. Har bara misslyckade försök bakom mig!
    Tar tacksamt emot tips på hur man gör så att det blir snyggt!
  10. 5
    Ja just det. Men brukar det inte bli flammigt när man färgar själv. Har bara misslyckade försök bakom mig!
    Tar tacksamt emot tips på hur man gör så att det blir snyggt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6
    Holly's har mycket grått i sin höstkollektion. Kolla med deras återförsäljare.
  12. 6
    Holly's har mycket grått i sin höstkollektion. Kolla med deras återförsäljare.

Liknande trådar

  1. Fina kläder till 8-åring
    By evajess in forum Småbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 08:20
  2. Avslutn.kläder till 10-åring ?
    By joma13 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 19:20
  3. kläder till 5½ åring
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 22:06
  4. Kläder till 4½ åring tjej
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 09:39
  5. Kläder till en 4-åring...
    By Annika med 3 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 14:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar