Vilket BB ligger närmast?
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Vilket BB ligger närmast?

    Åker till Stockholm ikväll, med nattåg då jag inte får lov att flyga. Ska tillbringa helgen på fackligt möte på hotel BirgerJarl. Om det nu skulle sätta igång undrar jag vilket BB som ligger närmast. Har en del känningar, men i de 2 tidigare graviditeterna så har just dom känningarna hållt på i några dagar innan.

    Kram
  2. 1
    Vilket BB ligger närmast? Åker till Stockholm ikväll, med nattåg då jag inte får lov att flyga. Ska tillbringa helgen på fackligt möte på hotel BirgerJarl. Om det nu skulle sätta igång undrar jag vilket BB som ligger närmast. Har en del känningar, men i de 2 tidigare graviditeterna så har just dom känningarna hållt på i några dagar innan.

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Oj vad spännande det kanske r på G för dig om några dagar då? Från stan sett.... tror det blir karolinska för dig i så fall som blir närmast?
  4. 2
    Oj vad spännande det kanske r på G för dig om några dagar då? Från stan sett.... tror det blir karolinska för dig i så fall som blir närmast?
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Tack för ditt svar. Jag har känningar men inte såå mycket, men man vet ju aldrig. Känns bättre att vara förberedd.

    Kram
  6. 3
    Tack för ditt svar. Jag har känningar men inte såå mycket, men man vet ju aldrig. Känns bättre att vara förberedd.

    Kram
  7. awesome
    #4
    Att lägga in i mobiltelefonen i fall att

    Karolinska förlossningen: 08- 51774 217

    Hoppas att du slipper använda numret!
    Kram Å
  8. 4
    Att lägga in i mobiltelefonen i fall att

    Karolinska förlossningen: 08- 51774 217

    Hoppas att du slipper använda numret!
    Kram Å
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Tackar, tackar... hoppas också att jag slipper, inte så kul att föda 60 mil hemifrån.

    Kram
  10. 5
    Tackar, tackar... hoppas också att jag slipper, inte så kul att föda 60 mil hemifrån.

    Kram

Liknande trådar

  1. I vilket län ligger växjö??
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-19, 11:52
  2. I vilket område ligger Globen?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 13:20
  3. Vilket parti står närmast detta?
    By Guinan in forum Politik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 15:27
  4. I vilket landskap ligger Göteborg?
    By jojjjo in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 21:35
  5. I vilket län ligger
    By Malins 3:a in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 15:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar