Tack tjejer!! Känns bättre nu.
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Tack tjejer!! Känns bättre nu.

    Jag fick mycket beröm av mannen på AF för att jag stod utanför hans kontorsdörr 9,01 idag och visade allt han ville se (betyg, intyg mm)

    Och att han ser det som mycket positivt att jag är så driven själv och sa gång på gång att han ser positivt på min "sak". Han sa även att han förstår att det känns oroligt med tanke på framtiden men sa oxå att det är bara för mig att hålla koll på dagarna och jobba på som jag gör.

    Han har "startat processen" och han har aldrig fått så här snabbt och engagerat gensvar från någon klient förut *sträcker på mig*.

    Känns mycket bättre nu och jag vet i alla fall att jag får jobba mer i december så helt utan pengar blir jag ju inte.

    Tack än en gång för att ni ALLTID ställer upp och stöttar!

    Kram!
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    Tack tjejer!! Känns bättre nu. Jag fick mycket beröm av mannen på AF för att jag stod utanför hans kontorsdörr 9,01 idag och visade allt han ville se (betyg, intyg mm)

    Och att han ser det som mycket positivt att jag är så driven själv och sa gång på gång att han ser positivt på min "sak". Han sa även att han förstår att det känns oroligt med tanke på framtiden men sa oxå att det är bara för mig att hålla koll på dagarna och jobba på som jag gör.

    Han har "startat processen" och han har aldrig fått så här snabbt och engagerat gensvar från någon klient förut *sträcker på mig*.

    Känns mycket bättre nu och jag vet i alla fall att jag får jobba mer i december så helt utan pengar blir jag ju inte.

    Tack än en gång för att ni ALLTID ställer upp och stöttar!

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Va skönt....

    Hörde på radion att handläggarna gått en kurs eller ska... så dom ska göra en rättvis bedömning av hurjobben söks...
    Dom som inte sökt jobb på 1 månad, ska tydligen kunna få straffet...??!!

    Jag stämplar till viss del.... säsongsarbetar... o söker samtidigt arbeten... mitt yrke finns det inte många arbeten, så ibland är det inte ens en tjänst ute på flera månader i mitt område.... ska jag bli straffad då..??? fast jag jobbar... går ju inte o drar hela dagarna.

    Jaja... ingen ide att börja fundera o oroa sej, det är ju "bara" förslag än så länge...
    Anette 97_72,2_70
    Vägdag lördagar
  4. 2
    Va skönt.... Hörde på radion att handläggarna gått en kurs eller ska... så dom ska göra en rättvis bedömning av hurjobben söks...
    Dom som inte sökt jobb på 1 månad, ska tydligen kunna få straffet...??!!

    Jag stämplar till viss del.... säsongsarbetar... o söker samtidigt arbeten... mitt yrke finns det inte många arbeten, så ibland är det inte ens en tjänst ute på flera månader i mitt område.... ska jag bli straffad då..??? fast jag jobbar... går ju inte o drar hela dagarna.

    Jaja... ingen ide att börja fundera o oroa sej, det är ju "bara" förslag än så länge...

Liknande trådar

  1. Nu känns det bättre
    By leja in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-02, 07:37
  2. nu känns det bättre :-)
    By mille74 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 13:55
  3. Nu känns det bättre
    By Jane Doe in forum Sex & erotik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 17:15
  4. Nu känns det bättre
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 23:01
  5. Tack Mia fskl- känns redan bättre!
    By Villrådig mamma Maria in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 19:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar