overall / påse till nyfödd?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    overall / påse till nyfödd?

    Vilket tycker ni funkar bäst till nyfödd, "vanlig" overall med ben eller en sådan som är som en påse nedtill fast med armar?
  2. 1
    overall / påse till nyfödd? Vilket tycker ni funkar bäst till nyfödd, "vanlig" overall med ben eller en sådan som är som en påse nedtill fast med armar?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Den som en påse är perfekt i bilstolen tycker jag (förutsatt att den har öppning för grenbandet förstås), annars kommer vi nog använda fleeceoverall och åkpåse i vagnen när det blir vinter, eftersom det är lättare att reglera värmen med flera lager.
  4. 2
    Den som en påse är perfekt i bilstolen tycker jag (förutsatt att den har öppning för grenbandet förstås), annars kommer vi nog använda fleeceoverall och åkpåse i vagnen när det blir vinter, eftersom det är lättare att reglera värmen med flera lager.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Jag hade en POP manchesteroverall till min nyfödda son förra vintern (eller han är född i sept- 05) och den tyckte jag var bäst. Hade även overall som var en påse men den använde vi inte en enda gång. Så satsa på en overall istället. Sen hade vi en åkpåse i vagnen så han låg i manchesteroverallen och i åkpåsen i vagnen och var alltid lagom varm, bor i STHLM.
  6. 3
    Jag hade en POP manchesteroverall till min nyfödda son förra vintern (eller han är född i sept- 05) och den tyckte jag var bäst. Hade även overall som var en påse men den använde vi inte en enda gång. Så satsa på en overall istället. Sen hade vi en åkpåse i vagnen så han låg i manchesteroverallen och i åkpåsen i vagnen och var alltid lagom varm, bor i STHLM.
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Jag tycker overall. Vi körde mycket med bärsele när mina var små. Då funkar overall bäst.... Pops vindtäta fleece var kanon till det.
  8. 4
    Jag tycker overall. Vi körde mycket med bärsele när mina var små. Då funkar overall bäst.... Pops vindtäta fleece var kanon till det.

Liknande trådar

  1. Inköpslista till nyfödd?
    By DaBejb in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 14:32
  2. Overall till nyfödd??
    By jossan81 in forum Bebiskläder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 01:30
  3. Påse till barnvagnen?
    By Hannakhan in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 14:03
  4. P&T till nyfödd?
    By Flundran in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 08:00
  5. Bra till nyfödd?
    By Bra till nyfödd? in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-24, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar